    From: "Grzesiek Mirecki" <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [NTG] Poprawka Matury 2006
    Date: Wed, 27 Sep 2006 11:04:06 +0200

    Witam,

    Na początku chciałbym przeprosić za postowanie takiego szczegółowego tematu
    w takim ogólnym miejcu, ale sytuacja, która panuje na grupie "Matury" nie
    daje poczucia pewności, co do zainteresowania moim problemem.

    Wysłałem elektronicznie (ze strony internetowej) zapytania do Sekretariatu
    Wydziału Matur, CKE w Poznaniu, dotyczyły one tego, czy mogę przystąpić do
    poprawki z matury w Maju 2007 roku, w których szkołach (szkole) mógłbym
    napisać poprawkę oraz czy mógłbym napisać ją bezpłatnie. Otrzymałem
    odpowiedź pozytywną, lecz niewyczerpującą. Nadal nie wiem, czy mogę wybrać
    dowolną szkołę średnią, skąd wziąźć deklarację (czy mogę ją wydrukować na
    komputerze i wypełnić, aby było możliwie jak najszybciej) i czy mogę
    przystąpić do poprawki przedmiotu podstawowego i dwóch wcześniej wybranych.
    Dokumenty trzeba składać do 30 Września 2006 roku. Jestem tegorocznym
    maturzystą, którego wyniki nie są adekwatne do stanu obecnej wiedzy. Nie mam
    już, jak wcześniej, żadnych problemów ze zdrowiem somatycznym i psychicznym.

    Dziękuję za zainteresowanie,
    Pozdrawiam.