  • Data: 2006-09-27 19:05:32
    Temat: Re: [NTG] Poprawka Matury 2006
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wybaczcie, ucięło mi posta. Nie wytykaj mi błędów, które nie popełniłem
    > umyślnie. Ty zrobiłeś umyślnie, bowiem wcisnęłeś SHIFT i zrobiłeś
    > przecinek
    > przed albo. ja naciskając z impetem ć wcisnęłem x! I jeszcze mi wytykasz
    > błąd!
    >
    > Ty wróć z powrotem do szkoły średniej ;)
    > BP, NMSP! :D

    Skoro tak, to "przypieprze sie" redaktorsko.

    Bledy:

    posta > post
    ktore nie popelnilem > ktorych nie popelnilem
    umyslnie > swiadomie
    zrobiles umyslnie > zrobiles to umyslnie
    zrobiles przecinek > postawiles przecinek (pot.)
    albo > "albo"
    ja > Ja
    ć > "ć"
    Nie zaczyna sie zdania od "I".

    Jesli chodzi o "albo" - masz racje, ale nie do konca. Blad interpunkcyjny
    moglby byc oczywistym, gdyby nie fakt, ze moja interpunkcja jest przesaczona
    maniera XIX-wiecznej interpunkcji deklamacyjnej. Wedle niej znaki
    przestankowe sluza... cytuje: "aby przestrzegly czytelnika tak o przestanku
    czyli odpocznieniu sobie w glosie, jako tez o roznem tegoz glosu urabianiu
    czyli odmianie" (Onufry Kopczynski). Popelniam ten blad swiadomie i bede go
    popelnial, przyznajac sie wszem i wobec do tej maniery, stojacej w jawnej
    sprzecznosci z XXI-wiecznymi zasadami interpunkcji.

    Zanim kogos zaatakujesz, badz laskaw pamietac o tym, ze nie widzisz
    przeciwnika i koniec koncow moze okazac sie, ze kopiesz sie z koniem ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger