    From: "Mr Adzio" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: NIE LUSTRACJA, LECZ UJAWNIENIE!
    Date: 21 Jun 2006 18:34:18 +0200

    Witam!

    Smieszy mnie tzw. postep prac nad tzw. lustracja.
    Bo lustracja, to dla mnie rzecz powazna.
    Moge o tym mowic bez ogrodek, bo mialem za komuny tzw. zasr... papiery.
    Po 16 latach ktos bleble o obowiazkowej lustracji mediow publicznych i
    wskazanej mediow komercyjnych.
    To jest jakas paranoja.
    Nie lustracja!
    Taki sposob lustrowania nalezy o kant d... rozbic!

    Po 16 latach jest za pozno na lustracje z brzemieniem jakiejs kary.
    Trzeba bylo to robic 16 lat temu!
    Czemu nie uczniono tego?
    :-) :-) :-)

    Gdy slysze gadki o lustracji, to mnie szlag trafia. Bo rozne glowy - czy z
    lewa, prawa, czy ze srodka - mamrocza jedynie o TW (tajnych
    wspolpracownikach)...
    Zachodze w glowe i pytam sie: CZY TO TW TWORZYLI JEDYNIE SB?

    Po 16 latach jestem nadal goracym oredownikiem lustracji. Bo jak ktos byl lub
    stal sie (z roznych przyczyn)

    sk...., to dzis nie nalezy i nie mozna go karac. DZIS NA TO JEST ZA POZNO!

    Jesli dalej niektore strony beda obstawaly przy tym, ze lustracja wiaze sie z
    kara, to LUSTRACJI NIGDY NIE

    BEDZIE! Bo przeciwnicy beda mowili: wyrzadzacie krzywde ludziom!

    DZIS CHODZI NIE O LUSTRACJE, LECZ O UJAWNIENIE. UJAWNIENIE, POWTARZAM!

    W pierwszej kolejnosci ujawnic nalezy:
    FUNKCJONARIUSZY SB MAJACYCH WPLYW NA AGENTURE.
    Nie chodzi o to, by ujawniac, gosci pracujacych w paszportach, albo
    archiwstow. To operacyjni angazowali TW,

    a nie TW operacyjnych!
    UJAWNIC GLOWY!
    A dopiero potem rece.
    Nie ma ujawnienia i tego co dzis nazywa sie lustracja bez ujawnienia TW ( i
    etatowych funkcjonariuszy SB) ze swiatkow:
    a) polityki,
    b) mediow,
    c) bizensu,
    d) Kosciola.

    Jak sie juz tych wszystkich ujawni, to mozna ujawniac innych. Wpierw trzeba
    pokazac - TYLKO POKAZAC A

    NIE KARAC - tych, ktorzy maja wplyw na ksztaltowanie opinii w narodzie.

    Kto sie czuje pokrzywdzony ujawnieniem, to od tego ma sady! Dosc teatru, pora
    na rozwiazania proste. Dosc

    wyciagania teczek i gier z nich wynikajacych. Jesli jestem ministerm a bylem
    SB-ekiem czy TW, to od

    premiera zalezy wylacznie - a nie od zadnej ustawy - czy dalej bede ministrem.
    Proste jak cep.

    KTO UWAZA, ZE UJAWNIENIE SB-ekow i TW BEZ ICH KARANIA JEST BLEDNE TEN DZIALA
    NIE NA

    RZECZ ODKRYCIA SKRYWANYCH KART HISTORII, LECZ NIMI ZAGRYWA WE WLASNYM
    INTERESIE!

    Po raz pierwszy podpisuje sie imieniem i nazwiskiem, zeby nikt nie mowil mi,
    ze jestem odwazny we wlasnym

    pokoju!

    Pozdrowienia!
    Andrzej Bęben