  • 11. Data: 2003-11-03 13:23:08
    Temat: Re: Myszka Logitech, OEM + wada i brak instrukcji
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Koles moze najpierw sprawdz jakiekolwiek wiadomosci na temat tego co
    kupujesz....potem marudz..
    Myszy optyczne w przeciwienstwie do kulek maja ta zalete ze nie potrzebuja
    podkladek zadnych i lepiej sobie radza bez nich, dlatego sa wygodniejsze do
    laptopow no i jesli dlugo siedzisz przy kompie to zdecydowanie lepiej i
    wygodniej sprawic sobie jakakolwiek szmate pod mysze optyczna niz babrac sie
    z kulka.. jesli nie mozesz sie przelamac i chesz uzywac muszy optycznej na
    podkladkach do myszy tradycyjnych to miej pretensje tylko do siebie... Jesli
    siedzisz przy kompie ciagle w tym samym miejscu sporadycznie to moze po
    prostu kupiles nie to czego szukales...

  • 12. Data: 2003-11-03 13:25:10
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    a cha ja mam Logitecha optycznego ... nie uzywalem nigdy lepszej myszy.. kom
    to moja podstawowa praca klikam b. duzo i zadna inna mysz nie ciagnie mi tak
    dlugo jak te.. po za tym wszyscy znajomi ktorzy tez siedza w tym z racji
    zawodu uzywaja takich samych myszy.. Najlepszy stosunek wg. mnie jakosci do
    ceny...Taka moja opinia

  • 13. Data: 2003-11-03 13:28:53
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    to tak jak bys kupil samolot jezdzil nim po drogach i mial pretensje ze sie
    unosi ;)))))))))

  • 14. Data: 2003-11-03 13:35:35
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "TomeG" <t...@p...wp.pl> wrote in message
    > Witam,
    > W sklepie poprosilem o przeglad myszek ww. firmy,
    > wybralem wersje OEM - czyli sama myszka w folii (+ mala naklejka, ale o
    tym

    > izej) - i NIC wiecej, zadnego pudelka, instrukcji, niczego.

    Grunt to dobry humor.

    Odpowiedz mi na pytanie co to jest OEM.

  • 15. Data: 2003-11-03 13:39:32
    Od: "TomeG" <t...@k...net.pl>

    >Jak chcesz mieć cos dobrego to polecam trackball'a Logitecha - ale
    >najpierw zobacz, czy ci się podoba obsługa (mozna się przyzwyczaić).
    >No i cena niestety całkiem inna.

    Wlasnie mailuje ze znajomymi ktorzy maja Logitechy, ale zanaczam - te nowe,
    radiowe MX5000 czy jakos podobnie - i u nich chodzi idealnie, nie wazne na
    jakiej powierzcni. Obawiam sie, ze ja kupilem jeszcze mysze starego typu :(((.
    Teraz nowe Logitechy juz dzialaj wszedzie (tak wynika z tych maili). No,
    zobaczymy czy sprzedawca mi to zwroci, moze jak mu zaproponuje 5 zl prowizji ;)
    ))
    --
    TomeG
    archiwum i przeszukiwanie newsów

  • 16. Data: 2003-11-03 13:43:28
    Od: "TomeG" <t...@k...net.pl>

    >to tak jak bys kupil samolot jezdzil nim po drogach i mial pretensje ze sie
    >unosi ;)))))))))

    Fajnie sie czesciowo (3 czesci?) rozpisales :))).
    Co do myszek to juz wczesniej cosik napisalem, mysle, ze kupilem NIE ten model
    - a nie mialem mozliwosci wyprobowania. To tyle. EOT

  • 17. Data: 2003-11-03 13:52:07
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    > Teraz nowe Logitechy juz dzialaj wszedzie (tak wynika z tych maili). No,
    > zobaczymy czy sprzedawca mi to zwroci, moze jak mu zaproponuje 5 zl

    Twoje uwagi do myszy nie mieszcza sie w definicji (wady, lub usterki)
    niektorzy moga nawet tego nie zauwazyc.. napewno zalezy to od typu a nawet
    egzemplarza.
    Po za tym myszy radiowe to bardziej gadget i zabawka niz narzedzie... a fe
    ... nie znam kogos kto bylby zadowolony ;)))))) no chyba ze chcesz
    zaszpanowac przed kumplami (to zalezy ile masz lat)

  • 18. Data: 2003-11-03 14:15:15
    Od: "Derkon" <d...@a...mp.pl>

    Użytkownik "TomeG" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    >Juz po zakupie pytalem kilku znajomych i mowili mi, ze z
    > optycznymi myszkami podobno to 'normalne'

    Nie, nie jest to normalne.

    >, kupil pan, odpakowal to nic z tego nie oddamy panu pieniedzy...

    A jak inaczej masz ja sprawdzic? Postaraj sie o oryginalne sterowniki, a
    jesli to nie pomoze, oddaj ja, gdyz jest uszkodzona.

    Pozdrawiam
    D.

  • 19. Data: 2003-11-03 14:16:43
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Grunt to dobry humor.
    > Odpowiedz mi na pytanie co to jest OEM.

    Dobry jest nie ? Kupil myszke OEM i narzeka na brak pudelka ;)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 20. Data: 2003-11-03 15:26:30
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > JA JESZCZE NIE WIDZIALEM MYSZY OPTYCZNEJ KTORA BY TAK NIE ROBILA..

    Nie krzycz!!
    Mam jedną z najtańszych Labteca i nic takiego nie ma . "Jeżdżę" bezpośrednio
    po okleinie półki pod klawiaturę.Po roku nadal płynnie.
    POzdr

    Leszek