  • 21. Data: 2010-09-29 13:09:35
    Temat: Re: Można kraść zgodnie z prawem
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i7vbkd$6pj$...@i...gazeta.pl...

    > To nic do rzeczy, bo ... i w przypisie pisze dlaczego.

    > To idź do okulisty.

    ty naprawde potrafisz byc irytujacy

    tak trudno ci wyjasnic?
    czasem zastanawia mnie twoje pisanie na grupe, skoro napisanie dwoch zdan z
    wytlumaczeniem sprawai ci taki problem, a kazda informacje trzeba ci
    wyrywac, jak glodnemu kotu rybe

  • 22. Data: 2010-09-29 13:09:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 14:28:43 +0200, Johnson napisał(a):

    > A czy ja wyglądam na wróżkę? Pytaj autora jakie są twierdzenia drugiej
    > strony.

    Stwierdzeń nie ma żadnych, właśnie w tym sęk. Gdyby facet potrafił
    udowodnić swoje roszczenia to pewnie byśmy się spotkali w sądzie, ale
    jedynymi jego roszczeniami jest szantaż o którym pisałem. Narzędzia
    przetrzymuje od lutego br. i nie zamierza oddać mimo wielokrotnych próśb
    (słownych, telefonicznych, listownych). Prokuratorowi wcisnął bajeczkę,
    niczym jej nie uzasadnił a tamten przyklepał że jest ok.

    --
    best regards,
    scream

  • 23. Data: 2010-09-29 13:47:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    scream pisze:

    > Stwierdzeń nie ma żadnych, właśnie w tym sęk. Gdyby facet potrafił
    > udowodnić swoje roszczenia

    Widzę że nie odróżniasz twierdzeń od twierdzeń udowodnionych.
    Na pewno jednak mówi za jakie roszczenia zatrzymał narzędzia - to będą
    te "twierdzenia" czy też jak wolisz "bajeczki".
    Nie muszą być udowodnione (dla potrzeb prokuratora), choć nie mogą być
    bezsensowne.
    Udowodnić to bedzie trzeba dopiero przed sądem.

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

  • 24. Data: 2010-09-29 13:49:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > tak trudno ci wyjasnic?

    Ale przecież już wyjaśniłem. Było czytać. A poza tym co tu wyjaśniać jak
    w przepisie, do którego jak rozumiem nie sięgnąłeś, jest wyraźnie
    napisane jakie roszczenia wchodzą w grę.

    > czasem zastanawia mnie twoje pisanie na grupe, skoro napisanie dwoch
    > zdan z wytlumaczeniem sprawai ci taki problem, a kazda informacje trzeba
    > ci wyrywac, jak glodnemu kotu rybe

    Jak mnie nuda przyciśnie to pisze ;)

  • 25. Data: 2010-09-29 14:06:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale przecież już wyjaśniłem. Było czytać. A poza tym co tu wyjaśniać jak w
    > przepisie, do którego jak rozumiem nie sięgnąłeś, jest wyraźnie napisane
    > jakie roszczenia wchodzą w grę.

    Art. 461. § 1. Zobowiązany do wydania cudzej rzeczy może ją zatrzymać aż do
    chwili zaspokojenia lub zabezpieczenia przysługujących mu roszczeń o zwrot
    nakładów na rzecz oraz roszczeń o naprawienie szkody przez rzecz wyrządzonej
    (prawo zatrzymania).
    § 2. Przepisu powyższego nie stosuje się, gdy obowiązek wydania rzeczy
    wynika z czynu niedozwolonego albo gdy chodzi o zwrot rzeczy wynajętych,
    wydzierżawionych lub użyczonych.

    nowiec wyjasnij mi ktora czest tego przepisu mowi o tym ze narzedzia wolno,
    a domu nie wolno
    dom jak i narzedzia nie byl wynajety, wydzierzawiony, czy uzyczony

    dom zostal oddany w chwilowe wladanie na czas remontu robotnikowi, dostal do
    niego klucze, itd, w przepisie nie ma rozroznienia na rzeczy ruchome i
    nieruchome, o czynie niedozwolonym tez nie ma mowy

    > Jak mnie nuda przyciśnie to pisze ;)

    no to niech ci sie chwile ponudzi ;) i przetlumacz to z prawniczego na
    polski

  • 26. Data: 2010-09-29 14:13:54
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    scream <n...@p...pl> naskrobał/a w

    > Stwierdzeń nie ma żadnych, właśnie w tym sęk. Gdyby facet potrafił
    > udowodnić swoje roszczenia to pewnie byśmy się spotkali w sądzie,

    To dlaczego B jeszcze się tam nie udał?

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 27. Data: 2010-09-29 18:58:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > nowiec wyjasnij mi ktora czest tego przepisu mowi o tym ze narzedzia
    > wolno, a domu nie wolno

    Niech ktoś inny ci wyjaśni, bo nie mam siły.

  • 28. Data: 2010-09-30 20:15:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Niech ktoś inny ci wyjaśni, bo nie mam siły.

    Budynek nei jest rzeczą :-) - przeważnie.

  • 29. Data: 2010-10-01 06:51:13
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-09-29 16:06, szerszen pisze:
> [...]
    > dostal do niego klucze, itd, w przepisie nie ma rozroznienia na rzeczy
    > ruchome i nieruchome, o czynie niedozwolonym tez nie ma mowy

    tyle że świadczenie z umowy (remont) to nie nakłady na rzecz

    KG

  • 30. Data: 2010-10-01 07:22:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:i82rci$st4$...@i...gazeta.pl...

    > Budynek nei jest rzeczą :-) - przeważnie.

    i nie mozna tak bylo odrazu ;)