eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMożliwość zwrotu towarów (nie?) dotyczy podmiotów gospodarczych › Możliwość zwrotu towarów (nie?) dotyczy podmiotów gospodarczych
  • Data: 2008-09-19 12:56:45
    Temat: Możliwość zwrotu towarów (nie?) dotyczy podmiotów gospodarczych
    Od: note11 <n...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    hej,
    w regulaminie niektórych sklepów internetowych jest klauzula
    "Możliwość zwrotu towarów nie dotyczy podmiotów gospodarczych"
    czy jest to zgodne z prawem?
    jeśli tak, to jako osoba fiz. prowadząca działalność gospodarczą - jakie
    mam prawa jako konsument kupujący w takim sklepie?
    dodam, że znalazłem jeden sklep wyłączający też dla podmiotów gosp.
    rękojmię.
    z góry dziękuję za wyjaśnienie, ew link do stosownych zapisów prawnych
    pozdrawiam