  • Data: 2007-01-25 12:29:14
    Temat: Moje propozycje
    Od: "Romek" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiitam

    To ja ruszyłem temat rzekomej dyskryminacji przez ograniczenie zarobków.
    Wypowiedzi niektórych są naprawdę ciekawe, inspirujące powiedziałbym.

    Mam kilka konkretnych propozycji i przaemyśleń:

    1. Dlaczego istnieje limit zarobków. To ile ja zarobię to moja sprawa. A
    niepełnosprawności nie otrzymałem na specjalne zamówienie. Panstwo moze co
    najwyżej dopilnowac, zebym uczciwie poplacił podatki. Jesli wyjdzie z tego w
    sumie 4000 zł, to Państwo może mi co najwyżej zabrać podatek i składki, a nie
    ograniczać.

    2. A propos wysoosci ograniczenia. Wysokosc jest podawana jako wartosc brutto,
    czyli do mojego limitu dolicza sie to co panstwo mi zabiera. Absurd.

    3. Podwójne odprowadzanie składek. Mam niewielka pensję i rentę, i wskutek tego
    podwójnie odprowadzam np. skladke zdrowotną. Czy to oznacza ze bede lepiej leczony?

    2. Skladki odprowadzane od prac zleconych. Czy naprawde trzeba placic skladki
    od zlecenia, jezeli wiadomo ze ktos pracuje na etat. Uzasadnione jest tylko
    potrącanie podatku. Zlecenie i etat to ta sama osoba, Wiec po co potracac
    skladki dwa razy..

    3. W tym kraju nigdy nie bedzie warunków do normalnej pracy, czy
    samozatrudnienia. Bo zaden minister finansów nie odwazy sie na tak powazne
    zmiany aby ulzyc ludziom. Bo wtedy spadną dochody budżetu. Niewazne ze powazne
    zmiany mogą skutkować ożywieniem gospodarki. Zabraknie pieniedzy w budzecie
    Panstwa. Na pierwszy rzut oka jest to niebezpieczne, ale. Ale

    W sytuacji w ktorej coraz wiecej firm jest prywatnych, Panstwo do nich nie
    dokłada, a wiecej zabiera, spadek dochodów budzetu nie musi nastąpić. Wrecz
    dochody budzetu wzrosną, bo wieksze dochody z VAT, wzrost zatrudnienia, wiecej
    podatku od zatrudnionych

    Czasami odnoszę wrażenie ze osoba niepelnosprawna jest traktowana jako
    potencjalny zlodziej, ktory moze dokonac rozboju pod przykrywką wlasnej
    niepelnosprawnosci

    Pozdrawiam

    Romek