  • 171. Data: 2006-02-19 20:48:56
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    delete in <2...@c...com> wrote:

    > nie jest. Pieszy nie kieruje maszyna o wadze poltora tony.

    Nie znajomość prawa szkodzi, nie znajomość podstaw fizyki również (tej uczą
    w podstawówkach), nie mogę (i nie chcę) brać odpowiedzialności za
    wszystkich niedouczonych/niedoinformowanych/nie potrafiących myśleć w tym
    kraju. To jest ich a nie mój problem. Według Twojego toku myślenia,
    maszynista powinien brać odpowiedzialność, za kierowcę, który widząc pociąg
    i tak wjechał na niestrzeżony przejazd myśląc, że zdąży, albo co gorsza w
    ogóle nie sprawdził, czy też pociąg jedzie. W końcu kierowca nie musi
    wiedzieć, że gdy zobaczy pośpieszny w oddali to po 4s tenże pociąg (jeśli
    to intercity) będzie już na przejeździe.

    To dopiero ROTFL.

    --
    Tomasz Motyliński

  • 172. Data: 2006-02-19 21:34:20
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jestes kochany :-)

    splonilem sie, a inni mi daja plonki :-)

    --
    pozdro
    ape

  • 173. Data: 2006-02-19 21:37:14
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał
    w wiadomości
    waw.pl...

    > Są przypadki, w których SM ma prawo zatrzymywać pojazdy.

    jakie i kiedy?
    ale z pewnoscia nie za skret na zakazie

    --
    pozdro
    ape

  • 174. Data: 2006-02-19 21:40:56
    Temat: Burak za kółkiem
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Tomasz Motyliński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    ><cut> nie mogę (i nie chcę) brać odpowiedzialności za wszystkich <cut>

    wez odpowiedzialnosc tylko za siebie, a wszystkim bedzie lepiej zyc

    --
    pozdro
    ape

  • 175. Data: 2006-02-19 21:48:20
    Temat: Re: Burak za kółkiem
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Tak :-) Sprzedam Ci najskuteczniejszy sposob na sytuacje, kiedy
    spieszysz
    > sie a nie da sie przejsc. Wyciagnij reke w gore, sygnalizujac ze
    prosisz o
    > przejscie. Tak co 5-10-ty kierowca przepuszcza. Tylko pamietaj, zeby
    sie
    > wowczas ladnie uklonic, co by tradycji stalo sie zadosc ;-)

    znam ten sposob. swego czasu byl propagowany we wszystkich szkolach.
    ja zawsze dziekuje kierowcy, ktory mnie przepuszcza przez pasy.
    zawsze tez sprawdzam czy nie rozjedzie mnie burak na drugim pasie :-)
    szczegolnie wypatruje motocyklistow, bo ci maja nieco inne podejscie do
    zycia

    --
    pozdro
    ape

  • 176. Data: 2006-02-20 00:51:47
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 19 Feb 2006 22:34:20 +0100, *ape*
    <news:dtaob7$m7a$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > splonilem sie,

    Zupełnie jak dziewczynka :-(

    a inni mi dają plonki :-)

    Jak operujesz łaciną na polskiej grupie, to nie ma co się dziwić :-)))

    --
    Kaja

  • 177. Data: 2006-02-20 02:39:14
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > a inni mi dają plonki :-)
    >
    > Jak operujesz łaciną na polskiej grupie, to nie ma co się dziwić
    :-)))

    ale kuchennej laciny nie uzywam ;-)

    --
    pozdro
    ape

  • 178. Data: 2006-02-20 03:39:45
    Od: go <n...@p...com>

    On Sat, 18 Feb 2006 16:14:33 +0100
    "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> wrote:

    > Pomijając fakt, że w trakcie nagłego hamowania oceniasz prędkość i
    > odległość oraz ewentualne możliwe manewry, które sprawią iż unikniesz
    > uderzenia. No ale jak widać temten naciska hamulec i patrzy w lusterko,
    > czy mu coś w dupę nie wjedzie :>

    Gdzie "widac"?

    A czy nie mozna najpierw ocenic czy cos w dupe nie moze wjechac i stosownie
    do tego nastepnie po prostu zwolnic nie dodajac gazu?

  • 179. Data: 2006-02-20 03:42:14
    Od: go <n...@p...com>

    On Sat, 18 Feb 2006 16:07:14 +0100
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Teraz to już brzedzisz totalnie.
    >
    > Jak niby lusterkem miałby zadbać o to, żeby "ten z tyłu" jechał na tyle
    > daleko, żeby nawet przy wtargnięciu pieszego i awaryjnym hamowaniu
    > tamten z tyłu zdążył się zatrzymać?

    Hmm...

    Jak, powiadasz?

    Jak mozna ocenic w lusterku wstecznym czy paniusia robiaca makijasz
    bedzie miala opoznona reakcje?

    I czy jej spodziewana opozniona reakcje mozna dodac do swojej odleglosci z przodu?

    Hmm...

    Pewnie w Szczytnie tego cie nie uczyli?

  • 180. Data: 2006-02-20 03:45:17
    Od: go <n...@p...com>

    On Sun, 19 Feb 2006 21:48:56 +0100
    Tomasz Motyliński <m...@w...pl> wrote:

    > Nie znajomość prawa szkodzi, nie znajomość podstaw fizyki również (tej uczą
    > w podstawówkach),

    Do posiadania prawka podstawowka jest niepotrzebna.

    Potrzebne jest doswadczenie. Dlatego prawka nie mozna kupic
    razem ze znaczkami w urzedzie pocztowym.

    Podstawowe doswiadczenie wystarcza zeby ocenic.

    > nie mogę (i nie chcę) brać odpowiedzialności za
    > wszystkich niedouczonych/niedoinformowanych/nie potrafiących myśleć w tym
    > kraju.

    czyli wiemy juz wszystko.

> [...]
    > wiedzieć, że gdy zobaczy pośpieszny w oddali to po 4s tenże pociąg (jeśli
    > to intercity) będzie już na przejeździe.

    Oczywiscie ROTFL kazdego debila.

    Intercity nie ma mozliwosci skrecenia na pobocze.

    Czy cos to sugeruje?...