  • 161. Data: 2006-02-19 17:40:01
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 19 Feb 2006 17:11:58 +0100, *ape*
    <news:dta5f0$fch$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > to tym bardziej :D

    Jestes kochany :-)

    --
    Kaja

  • 162. Data: 2006-02-19 18:33:19
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > A straz miejska od kiedy ma prawo zatrzymywac pojazdy??

    Ups... no tak, ja nie wiem.... moja matke niby zatrzymali za skret na
    zakazie - i to calkiem niedawno. I wystawili mandat... Naprawde nie wiem...

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 163. Data: 2006-02-19 18:36:33
    Temat: Re: Burak za kółkiem
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > btw, czy dokonuje wtedy wtargniecia na jezdnie?

    Tak :-) Sprzedam Ci najskuteczniejszy sposob na sytuacje, kiedy spieszysz
    sie a nie da sie przejsc. Wyciagnij reke w gore, sygnalizujac ze prosisz o
    przejscie. Tak co 5-10-ty kierowca przepuszcza. Tylko pamietaj, zeby sie
    wowczas ladnie uklonic, co by tradycji stalo sie zadosc ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 164. Data: 2006-02-19 18:38:43
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Masz na myśli tego pieszego z flagą, poprzedzającego automobil?

    Nie, tego w drodze na cmentarz ;-) Spojrz na odpowiedz R2r - tuz ponizej ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 165. Data: 2006-02-19 18:48:56
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <52217$43f8b9ef$5112dc5e$31301@news.chello.pl>, Tiger wrote:

    > Ups... no tak, ja nie wiem.... moja matke niby zatrzymali za skret na
    > zakazie - i to calkiem niedawno. I wystawili mandat... Naprawde nie wiem...

    Są przypadki, w których SM ma prawo zatrzymywać pojazdy.

    Renata

  • 166. Data: 2006-02-19 19:36:41
    Od: delete <c...@c...com>

    On Sun, 19 Feb 2006 14:49:19 +0100
    castrol <j...@w...blumen.pl> wrote:

    > ROTFL, pieszy jest takim samym uczestnikiem ruchu drogowego co kierowca

    nie jest. Pieszy nie kieruje maszyna o wadze poltora tony.

    tak

  • 167. Data: 2006-02-19 19:40:34
    Od: delete <c...@c...com>

    On Sun, 19 Feb 2006 14:09:00 +0100
    "ape" <a...@n...poczta.fm> wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Motyliński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > unikniesz
    > lusterko,

    > albo
    >
    > a moze po prostu jest kulturalnym kierowca?
    > a moze dodatkowo ma tyle doswiadczenia, ze potrafi myslec i przewidywac
    > na drodze?
    > a pewne to jest to, ze daleko mu do bycia burakiem za kierownica
    >
    > --
    > pozdro
    > ape
    >
    > Ne noceas, dum vis prodesse, memento! (Ovidius)

    kolega zamieszkaly w dzielnicy o ulicach jednokierunkowych ma zasade
    zjezdzania lekko w prawo kiedy jednokierunkowa przecznica jest z lewej (i ma stop),
    oraz w lewo kiedy przecznica jest z prawej.

    Jest zawodowym kierowca.

  • 168. Data: 2006-02-19 19:42:59
    Od: delete <c...@c...com>

    On Sun, 19 Feb 2006 14:36:03 +0100
    castrol <j...@w...blumen.pl> wrote:

    > I w jaki to niby sposob ma to uchronic go przed tym ze ktos wjedzie mu w
    > dupe??
    > Zastanow sie czlowieku co za brednie wypisujesz :D

    Jezel widzisz w lustreku wstecznym paniuse robiaca poranny makijaz za kierownica,
    to do odleglosci ze swojego przodu doliczasz jeszcze jej opoznienie reakcji
    z tylu. W ten sposob nie walniesz z przodu a nawet nie zostaniesz walnietym
    z tylu.

    Proste?

  • 169. Data: 2006-02-19 19:56:29
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Tiger napisał(a):

    > Ups... no tak, ja nie wiem.... moja matke niby zatrzymali za skret na
    > zakazie - i to calkiem niedawno. I wystawili mandat... Naprawde nie wiem...

    Napisze tak :) dawac znaki do zatrzymania moga, ale kierowca nie musi
    sie do nich stosowac :)

    Twoja matka spokojnie mogla ich olac

    Jacek

  • 170. Data: 2006-02-19 19:58:06
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    delete napisał(a):

    > nie jest. Pieszy nie kieruje maszyna o wadze poltora tony.

    Owszem jest, a w jaki sposob sie porusza nie ma tu najmniejszego
    znaczenia - lezie po chodniku gdzie chodnik ten jest czescia drogi -
    wylazac z domu na ulice kazdy z nas staje sie uczestnikiem ruchu drogowego.

    Jacek