  • Data: 2007-07-30 14:57:55
    Temat: Mogę zostać doradcą Leppera
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdybym był doradcą Andrzeja Leppera nigdy bym nie dopuścił, żeby wydane na
    niego wyroki przez sądy żydokomuny RP się uprawomocniły. Błędem Leppera jest
    to, że dał sobie przybić wyroki za tzw. pomówienie polityków
    (Szmajdzińskiego, Cimoszewicza, Olechowskiego - Zydów) z trybuny sejmowej i
    nie odwoływał się od nich włącznie z Trybunałem Konstytucyjnym i Trybunałem
    Praw Człowieka w Strasburgu. Jak powszechnie wiadomo, Polska jest krajem
    ciemnogrodu i Lepper ze swoim doradcą mec. Dzido dali po sobie jeździć i
    takie są tego skutki, że teraz nadal po nim jeżdżą i nie mogąc inaczej sobie
    z nim poradzić, żydostwo z PiS i PO prubuje zrobić z niego przestępcę od
    łamania kanonów dopuszczalności wolności słowa. Nadużywanie w Polsce
    paragrafu 212 kk do celów politycznych, czyni z nas krajem zaściankowym i
    leżącym za Białorusią i Rosją, na wschód oczywiście. Już dawno standardy
    europejskie nakazują nam dostosowanie praw człowieka w tej kwestii, do
    cywilizowanego świata. A wystarczyłoby np. się mec. Dzido się podszkolić
    http://www.bezcenzury.net/index.php?main=article&act
    ion=view&article=236&images=thumb180

    Panie Lepper, weź mnie Pan na swojego doradcę i będziesz mógł spokojnie
    spędzać urlopy!!

    boukun