  • 1. Data: 2003-07-28 05:49:15
    Temat: Moge wyslac piwko???
    Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl(ease remove me)>

    Tak siedze i sie zastanawiam. Chcialbym wyslac komus w Stanach czteropak
    piwa. Czy celnicy moga mi zatrzymac taka paczke? Czy wysylanie alkoholu w
    tak malej ilosci bez cla jest niedopuszczalne? Ew. jak zrobic to tak zeby
    przeszlo, placic clo? Ale jak mam zaplacic to gdzie, moze ktos moglby mi
    pomoc?
    pozdrawiam

    --
    lukas3339

  • 2. Data: 2003-07-29 20:51:00
    Temat: Re: Moge wyslac piwko???
    Od: Kami <K...@j...net>

    net.pl] On Behalf
    Of
> [...]

    > piwa. Czy celnicy moga mi zatrzymac taka paczke? Czy wysylanie
    alkoholu w
    > tak malej ilosci bez cla jest niedopuszczalne?

    Zgodnie z tym: http://www.poczta-polska.pl/cennik/cennikz7.htm - do USA
    nie wolno wysyłać napojów alkoholowych.

    --
    Kami