    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Modernizacja AZART
    Date: Fri, 2 Sep 2011 09:40:33 +0200

    Och szanowna grupo potencjalnie przyszłych prawników. :)
    Jak wiadomo spółdzielnia / wspólnota / zarządca nie może zabronić montażu anten.
    Zakaz montażu powoduje złamanie szeregu przepisów
    (http://www.tezet60.republika.pl/23.html). Na moim bloku jest zamontowany azart
    (chyba od lat nie modernizowany, ale analog odbiera dobrze). Chcę zmusić ZMK,
    aby zmodernizował do odbioru dvb-t (na swojej antenie odbieram w miarę
    poprawnie, ale podczas tropo mam zakłócenia).
    Znalazłem taki oto pdf: http://chomikuj.pl/beca/Dokumenty/AZART,815918478.pd
    Nasuwa mi się takie pytanie - czy mogę zmusić prawnie, aby zamontowali dodatkową
    antenę do odbioru multipleksu z zza granicy (znajomy na osiedlu na własnej
    antenie odbiera bez problemów). Dokładnie chodzi o Białoruską paczkę z kanałami.
    O ile polskie kanały raczej uda mi się wywalczyć to nie jestem pewien, czy te
    same przepisy dotyczą także oferty programowej sąsiedniego państwa (będą musieli
    zamontować dodatkową antenę).