  • 21. Data: 2011-08-04 16:13:19
    Temat: Re: Mieszkanie z rodzicami i tymczasowy wyjazd - czy będę mógł wrócić?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > W sensie płaci czynsz za swój pokój?
    > Czynsz sensu stricte?
    >
    > Wątpię.

    W sensie dokładania się. Normalny człowiek zrozumie.

  • 22. Data: 2011-08-04 16:26:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości news:

    > W sensie dokładania się.

    Ale dokładanie się do opłat dalej oznacza, że mieszka za darmo, bo czynszu
    nie płaci.
    Spytaj studenta ile kosztuje wynajęcie pokoju na mieście, będziesz wiedział
    ile wynosi zawartość garnuszka ofiarowanego przez rodziców.
    Kilkaset zł miesięcznie minimum.

    Dopóki ktoś sam nie zacznie wynajmować mieszkania, to faktycznie ciężko mu
    pojąć jaka to pomoc, jak się ma gdzie mieszkać za free.

  • 23. Data: 2011-08-04 18:07:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Aug 2011, grzeda wrote:

    > Poza tym nie jest powiedziane, ze pokoj jest Twoj. Dostales go w uzyczenie.
    > Jest ustawa o ochronie praw lokatorow

    Dodać trzeba, że o ile chroni ona lokatorów, to nie chroni użyczenia,
    żeby to ściślej ująć: "utrzymywania użyczenia", inaczej mówiąc próba ochrony
    tą drogą sprowadza się do swoistej konwersji użyczenia na najem.
    Bo to czy będzie należał się czynsz czy odszkodowanie za użytkowanie
    mimo wypowiedzenia użyczenia jest już uboczne :)
    Oczywiście, inną sprawą jest egzekucja od kogoś "kiedy ja bym z chęcią
    płacił tylko nie mam z czego", ale to nie temat tego wątku.

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2011-08-06 19:10:57
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale dokładanie się do opłat dalej oznacza, że mieszka za darmo, bo czynszu
    > nie płaci.

    Ale nie jest na garnuszku o czym pierniczyłeś

  • 25. Data: 2011-08-06 20:12:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale nie jest na garnuszku

    Skoro mieszka za darmo to jest.
    Nie pisałem nic o procentach.

  • 26. Data: 2011-08-07 11:06:22
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Skoro mieszka za darmo to jest.

    Puknij się w głowę

  • 27. Data: 2011-08-07 11:11:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Puknij się w głowę

    Daruj sobie te wywody sfurstrowanego studenciaka, nie ma obowiązku przecież,
    żebyś zgadzał się z faktami.
    Możesz nadal udawać, że one nie istnieją.

  • 28. Data: 2011-08-07 12:54:36
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

  • 29. Data: 2011-08-07 13:24:39