  • 1. Data: 2007-11-11 21:38:26
    Temat: "Miesiące ... nie liczą się w rozumieniu umowy"
    Od: Wojtek <w...@w...pl>

    Chcę zawrzeć umowę z klientem, szkopuł w jednym zapisie. Umowa ma być
    stałą z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Przez 2 miesiące w roku
    usługa ma nie być świadczona, bez płatności... ale i bez wliczania tego
    okresu do okresu wypowiedzenia.

    Np. 1 lipiec - 31 sierpień są czasem bez współpracy, to wypowiedzenie
    złożone 31 maja będzie skuteczne dopiero od 1 października. Miesiącami
    wliczanymi do okresu wypowiedzenia będą czerwiec i wrzesień.

    Jak to zwięźle i bez niespodzianek napisać? Dzięki za pomoc. :)

    --
    pzdr, WS

  • 2. Data: 2007-11-11 21:41:02
    Temat: Re: "Miesiące ... nie liczą się w rozumieniu umowy"
    Od: Wojtek <w...@w...pl>

    Wojtek pisze:
    > Np. 1 lipiec - 31 sierpień są czasem bez współpracy, to wypowiedzenie
    > złożone 31 maja będzie skuteczne dopiero od 1 października. Miesiącami
    > wliczanymi do okresu wypowiedzenia będą czerwiec i wrzesień.

    Errata, miało być oczywiście:

    Np. 1 lipiec - 31 sierpień są czasem bez współpracy, to wypowiedzenie
    złożone 31 maja będzie skuteczne dopiero od 1 listopada. Miesiącami
    wliczanymi do okresu wypowiedzenia będą czerwiec, wrzesień i październik.

    przepraszam za pomyłkę. :)
    --
    pzdr, WS

  • 3. Data: 2007-11-11 22:43:44
    Od: Wojtek <w...@w...pl>

    Wojtek pisze:
    > Jak to zwięźle i bez niespodzianek napisać? Dzięki za pomoc. :)

    "1. Do okresu wypowiedzenia nie wlicza się miesięcy ... .
    2. W miesiącach ... strony zwolnione są z wzajemnych świadczeń."

    Wystarczy tak jak powyżej? Nie jest zbyt prosto albo wadliwie?

    Przepraszam za takie elementarne pytania, ale nie chcę wysmażyć
    umowy-bubla. Dzięki.
    --
    pzdr, WS

  • 4. Data: 2007-11-12 19:53:09
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Sun, 11 Nov 2007 23:43:44 +0100, Wojtek napisał(a):

    > Przepraszam za takie elementarne pytania, ale nie chcę wysmażyć
    > umowy-bubla. Dzięki.

    §21
    Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron z zachowaniem
    trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia. Do okresu wypowiedzenia nie wlicza
    się lipca i sierpnia każdego roku.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net