  • Data: 2019-11-25 08:55:47
    Temat: Miałem kolędę - udostępnianie plików na Youtube
    Od: universis <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam swoją stronę www na której od lat miałem "wklejkę" linkującą moją stronę z
    Youtube, a tam z kolędą (Cliff Richard - Mistletoe and Wine). Ostatnio jednak
    doglądałem swojej strony i zauważyęm że kolędy na niej nie ma bo nie ma też na
    Youtube. Dalsze klikanie dało mi informację że jakaś firma wykupiła prawa i dlatego
    nie ma tej kolędy. Kolęda jest/była fragmentem koncertu Cliff'a - Countdown Concert
    1999. Mam oryginalną płytę z tego koncertu (hologram etc.) - i w związku z
    zaistniałą sytuacją mam pytanie : Czy mogę wycięty kawałek tego koncertu z tej płyty
    udostępnić na Youtube? Załóżmy że na ten fragment video nałożył bym jakieś pomykające
    na dole ekranu napisy z info co to za piosenka, czyja i z jakiego czasu - chodzi
    oczzywiście o tą kolędę. Byłoby OK ?