  • 61. Data: 2014-05-14 12:41:17
    Temat: Re: Metalowa lina w poprzek drogi
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.05.2014 16:00, Budzik pisze:
    /../
    > Rozumiem.
    > Skoro wszystkie inne metody zawiodły i pzostały tylko prewencyjne
    > morderstwa...

    Ustalmy podstawowe fakty: motocyklista zasuwający 80 w takich warunkach
    szuka okazji do mordu na przechodniu.

  • 62. Data: 2014-05-14 12:44:34
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.05.2014 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Piotrek p...@p...na.berdyczow.info ...

    > Ktos chce kogoś zabić bo pisze o zachowaniu motocyklistów, ktore jest
    > smiertelnym zagrożeniem, wiec pytam, jak wielkie i na ile realne jest to
    > smiertelne zagrożenie.

    Nie większe niż zagrożenie liną.

  • 63. Data: 2014-05-14 13:17:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Nie większe niż zagrożenie liną.

    Jak to wyliczyłes?
    Bo poszkodowanego liną juz pierwszego mamy.

  • 64. Data: 2014-05-14 15:14:53
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 14 May 2014 10:32:12 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Takim truzimem skonczymy naszą dyskusje? :(

    A czym chciałbyś ją zakończyć? ;)
    Pytałeś o motywacje, dostałęś przykład. Jednak mam wrażenie, że trudno zaakceptować
    Ci fakt, że przykład motywacji do Ciebie nie przemawia.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 65. Data: 2014-05-14 15:16:39
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 14 May 2014 11:17:28 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Bo poszkodowanego liną juz pierwszego mamy.

    A poszkodowanych i zabitych przez szaleńców na crossach i quadach mamy już wielu,
    wiec wychodzi na to, że lina jest mniej szkodliwa i to dużo mniej.
    ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 66. Data: 2014-05-14 16:37:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > A poszkodowanych i zabitych przez szaleńców na crossach i quadach mamy
    > już wielu, wiec wychodzi na to, że lina jest mniej szkodliwa i to dużo
    > mniej. ;)

    W tamtym miejscu?

  • 67. Data: 2014-05-14 16:37:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > A czym chciałbyś ją zakończyć? ;)
    > Pytałeś o motywacje, dostałęś przykład. Jednak mam wrażenie, że trudno
    > zaakceptować Ci fakt, że przykład motywacji do Ciebie nie przemawia.

    Chyba brakuje mi jasnego sprzeciwu zamiast tłumaczenia...

  • 68. Data: 2014-05-15 09:01:10
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 14 May 2014 14:37:16 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Chyba brakuje mi jasnego sprzeciwu zamiast tłumaczenia...

    Ale pytałeś o motywacje ;)
    Więc zdecyduj się czego chcesz, jeśli Cię to uspokoi, to ja się takim działaniom
    sprzeciwiam, tak samo jak sprzeciwiam się ryczeniu komuś pod domem wypatroszonym
    wydechem.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 69. Data: 2014-05-15 09:02:12
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 14 May 2014 14:37:16 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > W tamtym miejscu?

    Mamy globalną wioskę, miejsce nie ma już takiego znaczenia, kiedy wiadomości się tak
    szybko i daleko rozchodzą.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 70. Data: 2014-05-15 10:27:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > Mamy globalną wioskę, miejsce nie ma już takiego znaczenia, kiedy
    > wiadomości się tak szybko i daleko rozchodzą.

    :)
    Trzepot skrzydeł motyla w azji...