  • 50. Data: 2014-05-09 16:00:30
    Temat: Re: Metalowa lina w poprzek drogi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > Dla Ciebie, a Ty nie jesteś ani jedynym ani najważniejszym
    > wyznaczniekiem co jest głupie i dla kogo ;)

    Sugerujesz ze w tej konkretnej sprawie Twoja ocena głupoty jest inna?

    > Jak już pisałem, reakcje ludzi mogą być różne,

    Oczywiscie. Ale to nadal nie bedzie mi przeszkadzało w nazywaniu pewnych
    zachowań głupimi.
    Czy mam złodzieja nie nazywać złodziejem tylko dlatego, ze w pewnych
    kregach uznaje sie kradziez za przejaw sprytu i mądrości?

    > dlatego warto mieć w
    > pamięci twierdzenie "moja wloność kończy się tam, gdzie zaczyna
    > wolność innych".

    Oczywiście. Ale co to zmienia w kontekście głupoty?

  • 52. Data: 2014-05-12 11:48:04
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 9 May 2014 14:00:30 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Sugerujesz ze w tej konkretnej sprawie Twoja ocena głupoty jest inna?

    Sugeruję, że nie bierzesz pod uwagę, że każdy jest inny i każdy ma inaczej
    umiejscowiony punkt odniesienia do różnych spraw.

    > Oczywiscie. Ale to nadal nie bedzie mi przeszkadzało w nazywaniu pewnych
    > zachowań głupimi.

    Ale nadal pozostają głupie tylko dla Ciebie.

    > Czy mam złodzieja nie nazywać złodziejem tylko dlatego, ze w pewnych
    > kregach uznaje sie kradziez za przejaw sprytu i mądrości?

    Zaczynasz dobrze kombinować, dla Ciebie to złodziej, a on uważa się za zaradnego :)

    > Oczywiście. Ale co to zmienia w kontekście głupoty?

    Zapomniałeś że nie rozmawiamy o ilorazie IQ tylko o motywacji.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 53. Data: 2014-05-12 21:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > Ale nadal pozostają głupie tylko dla Ciebie.

    Ale sa jakies przesłanki obiektywne.
    Piszesz ze głupie tylko dla mnie. Dla Ciebie sa rozsądne?

  • 54. Data: 2014-05-13 10:35:59
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 12 May 2014 19:00:44 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Piszesz ze głupie tylko dla mnie. Dla Ciebie sa rozsądne?

    Nie, ale dopuszczam myśl, że znajdą się tacy, którzy będą przekonaniu o słusznosci
    takiego działania i potrafię sobie wyobrazić jaką drogą do takich wniosków doszli.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 55. Data: 2014-05-13 13:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > Nie

    uff,

    >, ale dopuszczam myśl, że znajdą się tacy, którzy będą przekonaniu
    > o słusznosci takiego działania i potrafię sobie wyobrazić jaką drogą
    > do takich wniosków doszli.

    Ja też. Droga psychopaty...

  • 56. Data: 2014-05-13 14:45:16
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 13 May 2014 11:00:39 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Ja też. Droga psychopaty...

    Przesadzasz. Po prostu niska odporność psychiczna, a w szczególności okoliczności i
    bezsilność ich do tego zmuszą. Zmienisz jedną składową i linki nie rozwieszą.
    Psychopata rozwiesi ją niezależnie od okoliczności.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 57. Data: 2014-05-13 17:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > Przesadzasz.

    Mam nadzieje, że nie i ze to nie jest normalnośc.

    > Po prostu niska odporność psychiczna, a w szczególności
    > okoliczności i bezsilność ich do tego zmuszą.

    Hmm, odpornosc psychiczna to ja tez mam niska.
    Ile razy sobie pod nosem przeklne jak mi pod domem przejedzie ktos z
    rozwalonym tłumikiem lub wynalazkiem ktory tak hałasuje.
    ale linek nie rozwieszam.

    > Zmienisz jedną składową
    > i linki nie rozwieszą. Psychopata rozwiesi ją niezależnie od
    > okoliczności.

    Bo to taki troche lepszy psychopata - ma "jakis" powód...:)

  • 58. Data: 2014-05-14 10:26:41
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 13 May 2014 15:00:40 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Bo to taki troche lepszy psychopata - ma "jakis" powód...:)

    Lepszy czy nie, nie jest najważnieszje, trzeba mieć jedynie swiadomość, że ludzie sa
    różni i różnie reagują.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 59. Data: 2014-05-14 12:32:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > Lepszy czy nie, nie jest najważnieszje, trzeba mieć jedynie
    > swiadomość, że ludzie sa różni i różnie reagują.

    Takim truzimem skonczymy naszą dyskusje? :(

  • 60. Data: 2014-05-14 12:38:47
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 05.05.2014 19:15, Budzik pisze:
    /../
    > No to moze mnie oswiecisz?
    > Jaka motywacja moze przyswiecac próbie zabojstwa?

    Taka sama jak próby zabójstwa przez rozjeżdżanie.