  • 11. Data: 2005-04-05 21:03:23
    Temat: Re: Meldunkowe (nie do wiary)
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 05/04/2005 23:03, Wiesław wrote :

    > Corka przebywala w pewnym czasie w pogotowiu opiekunczym ale przyjezdzala
    > na cotygodniowe przepustki do domu. W chwili wymeldowania zamieszkiwala juz
    > normalnie. Skas slyszalem ale nie wiem czy to przawda ze nieletniego nie
    > mozna wymeldowac "na bruk". Wydaje sie prawda. Na kuratorke nie ma co
    > liczyc, dlatego szukam pomocy na forum.

    Pamiętaj, że fakt wymeldowania nie oznacza eksmisji osoby mieszkającej.
    Meldunek nie rodzi praw do mieszkania w lokalu, a jego brak nie powoduje
    braku takiego prawa.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession

  • 12. Data: 2005-04-05 21:03:35
    Od: Wiesław <v...@g...pl>

  • 13. Data: 2005-04-05 22:14:17
    Od: Wiesław <v...@g...pl>

    Dnia Tue, 05 Apr 2005 23:03:23 +0200, Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    napisał(a):

    > Pamiętaj, że fakt wymeldowania nie oznacza eksmisji osoby mieszkającej.
    > Meldunek nie rodzi praw do mieszkania w lokalu, a jego brak nie powoduje
    > braku takiego prawa.

    Mimo wszystko jast to poczatek zakusow zeby pozbyc sie tych dzieci.
    Wystarczy ich pewnego dnia nie wpuscic np. po powrocie z wakacji. Caly plan
    jest zreszta ulozony juz z mysla o chwili smierci rodzicow.

    Jeszcze jedno pytanie: Czy mozna wymeldowac dziecko z powodu przebywania w
    osrodku wychowawczym powuzej 6 m-cy. Dotyczy to jednego z nieletnich.

  • 14. Data: 2005-04-05 22:28:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    nie
    > mozna wymeldowac "na bruk". Wydaje sie prawda. Na kuratorke nie ma co

    W takiej sytuacji nie ma, że boli. Kuratorka od tego jest jak "d... od
    s...". Powiadom ją na piśmie za potwierdzeniem odbioru, ze coś takiego
    nastąpiło. Nie będzie miała innego wyjścia, bo to gardłowa sprawa.

  • 15. Data: 2005-04-05 22:30:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    przebywania w
    > osrodku wychowawczym powuzej 6 m-cy. Dotyczy to jednego z nieletnich.

    Moim zdaniem nie, albowiem ośrodek opiekuńczy nie jest miejscem stałego
    docelowego zamieszkania. Po za tym nieobecność ponad 6 miesięcy musi być
    połączona z nieznajomością miejsca pobytu. A jak rozumiem w tym wypadku
    zainteresowanym jest ono znane.