  • 51. Data: 2004-01-21 17:41:49
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    > To jest wyjście, ale dopiero by się raban podniósł, jakby właściciele
    > musieli ponosić realne koszta takiego sprzątania.

    to tak jak z windowsem za 100zl. kazdy mowi, ze "wtedy bym kupil", ale
    guzik prawda... realne oplaty za zwierzeta, a jesli ktos jest np. sam i
    "musi" miec towarzysza, to rozwiazaniem mogloby byc zwolnenie z tych oplat
    za wziecie zwierzaka ze schroniska. :-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 52. Data: 2004-01-21 17:45:04
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:bumbk9$s2$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A z własnym co robisz? Chowasz do kieszeni?

    Ile Ty masz lat że tego nie wiesz?? Spłukuje się.

    Pozdr
    Leszek

  • 53. Data: 2004-01-21 17:58:26
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@u...fm> napisał:

    > Ile Ty masz lat że tego nie wiesz?? Spłukuje się.

    zartujesz, czy mowisz powaznie?

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 54. Data: 2004-01-21 18:03:47
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości

    > zartujesz, czy mowisz powaznie?

    Poważnie. Ty nie spłukujesz w kibelku?? Chowasz do kieszeni??? A fe..;)

    Pozdr
    Leszek

  • 55. Data: 2004-01-21 18:54:46
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    > Poważnie. Ty nie spłukujesz w kibelku?? Chowasz do kieszeni??? A
    > fe..;)

    skoro powaznie, to sugeruje Ci zwrocic uwage na fakt, ze pytanie bylo
    retoryczne...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 56. Data: 2004-01-21 19:16:54
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Jacek" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy Policja ma prawo wlepić mandat za to że pies szedł na smyczy ale bez
    > kagańca. Spotkałem się z tym pierwszy raz i nie wiem jaka jest prawda.
    > Wydaje mi się, że w rzadnej ustawie tego nie ma a co najwyżej to lokalne
    > władze
    > mogły coś takiego wymyśleć. Jak to z tym jest - jeśli moge to prosze
    > jakąś podstawę prawna.

    Dobrze myślisz - zadzwonilabym na Twoim miejscu np do strazy miejskiej i
    dowiedziala sie jakie uregulowania w tej mierze są wprowadzone w Twoim
    mieście. No i zalezy jakiego masz psa. W Krakowie panuje zasada ze kazdy
    pies powyzej 5kg powinien być na smyczy lub jesli luzem to w kagańcu. Psy
    ras uznanych za niebezpieczne i na smyczy i w kagancu.

    HaNkA

  • 57. Data: 2004-01-21 19:20:05
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:bumj7d$9nd$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    > pies powyzej 5kg powinien być na smyczy lub jesli luzem to w kagańcu.
    > Psy ras uznanych za niebezpieczne i na smyczy i w kagancu.

    Hmm, a jak mam postępować gdy mój *rottwailer*
    ma 4,5 kg ?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Dzielni ludzie są odmieńcami - są słabi

  • 58. Data: 2004-01-21 19:35:52
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > skoro powaznie, to sugeruje Ci zwrocic uwage na fakt, ze
    > pytanie bylo retoryczne...

    Ty myślisz, że 'luftbranzlung' Lesio jest w stanie zrozumieć, co to jest
    'pytanie retoryczne'? Wolne żarty :-)

  • 59. Data: 2004-01-21 19:45:27
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Hmm, a jak mam postępować gdy mój *rottwailer*
    > ma 4,5 kg ?.

    Pewnie tak jak ja postępowałam gdy moj był szczeniakiem. 5kg wazy niespelna
    2 miesieczny rott a jest to jeszcze maluch "uzbrojony" w mleczaki i
    przewracajacy się o własne łapy:-)) Rotten więc lazil luzem dopóki wygladal
    jak szczeniak - czytaj przez pierwsze 7-8 mcy. Potem został zasmyczony.
    Wersja kaganiec+ smycz byla stosowana tylko gdy udawalam się z nim w miejsce
    gdzie ludzie się praktycznie o niego ocierali [srodki komunikacji, plac
    handlowy, ulica] - na spacer po parku wystarczala sama smycz. I nigdy zaden
    SM ani policjant nie zwrócil uwagi na brak kaganca [moze sie bali?:-)]

    Teraz mieszkam w Chorzowie i nie mam pojęcia jakie tu są uregulowania ale
    muszą być strasznie liberalne poniewaz 90% rottweilerów itp pupilkow
    spotykam luzem na spacerach ze swoimi wlascicielami. Moj
    zasmyczony/zakagancowany rott wyglada jak rott z innej planety:-))

    HaNkA

  • 60. Data: 2004-01-21 21:11:44
    Od: "Marcin S." <t...@x...pl>

    Uzytkownik Psychik <p...@Z...pl>, nasmolil w wiadomosci

    > czyli jak lezy na trawnku to mamy do czynienia ze zjawiskiem:
    > Smierdzenia rozproszonego, ktore wyglada lepiej niz w koszach na smieci...

    Nie znasz powiedzenia "ruszysz gowno to zacznie smierdziec" ?

    Marcin