  • 11. Data: 2007-08-17 20:34:40
    Temat: Re: Mandat z Węgier
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Fri, 17 Aug 2007 14:50:52 +0200, od Annie :

    > Więc póki co nie robimy nic i czekamy na rozwój wypadków.

    Ja proponuję jednak zająć się sprawą, udać się do ambasady węgierskiej. W
    ramach współpracy UE informacja o niezapłaconym mandacie może się ciągnąć
    jak smród po całej Europie.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net

  • 12. Data: 2007-08-17 23:28:15
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    > Nie wpuścić nie mogą. Mogą zatrzymać, gdyby wg ich prawa go poszukiwali.
    > Ale w wypadku wykroczenia to dość mało prawdopodobne.

    Teraz to takie rzeczy sie dzieja dziwne aporpo niewpuszczania ze ... nigdy
    nic nie wiadomo...

  • 13. Data: 2007-08-17 23:50:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "FlashT" <g...@l...com> napisał w wiadomości

    > wiadomości news:fa2pur$hc6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Teraz to takie rzeczy sie dzieją dziwne aporpo niewpuszczania ze ...
    > nigdy nic nie wiadomo...

    A cóż to za straszne rzeczy Cię na tych granicach spotykają. Bo z moich
    spostrzeżeń wynika, że kontrola obywateli UE jest coraz słabsza.

  • 14. Data: 2007-08-18 08:47:20
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    > A cóż to za straszne rzeczy Cię na tych granicach spotykają. Bo z moich
    > spostrzeżeń wynika, że kontrola obywateli UE jest coraz słabsza.

    Chodzi mi o wpuszczanie / nie wpuszczanie roznych przedziwnych osob np na
    Ukraine albo Bialorus... Osobiscie znam tylko jedna osobe ktora "jest na
    czarnej liscie" w Niemczech. Za mandaty wlasnie...

    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 15. Data: 2007-08-18 11:18:49
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 18 sierpnia 2007 10:47
    (autor FlashT
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fa6bmp$27tr$1@news2.ipartners.pl>):

    > Osobiscie znam tylko jedna osobe ktora "jest na
    > czarnej liscie" w Niemczech. Za mandaty wlasnie...

    Ja koło 2000 znałem jednego dresa, co wyleciał z Deutschlandu za przekręty i
    inne takie i dostał bana na EU. I pewnego dnia spodobały mu się laseczki na
    dyskotece... Wsiadł więc z nimi do samolotu do Holandii (a może Hiszpanii)
    i na lotnisku docelowym ładnie się zdziwił :D

    Nie wiem jak teraz jego ban funkcjonuje w systemie EU.....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 16. Data: 2007-08-18 13:03:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Chodzi mi o wpuszczanie / nie wpuszczanie roznych przedziwnych osob np na
    > Ukraine albo Bialorus... Osobiscie znam tylko jedna osobe ktora "jest na
    > czarnej liscie" w Niemczech. Za mandaty wlasnie...

    Ale to kraje spoza UE.