  • 11. Data: 2009-08-24 13:25:07
    Temat: Re: Mandat z Sanepidu
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    witek napisał(a):

    [...]

    > Nic. przeczytaj cały wątek, szczególnie to miejsce gdzie pisze za co
    > mandat dostał.

    Czytalem, za to, ze np "zakupione jajka nie są zdezynfekowane" wiec
    pytam co to ma wspolnego z myszami?

    j.

  • 12. Data: 2009-08-24 13:58:25
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    januszek napisal:
    > Czytalem, za to, ze np "zakupione jajka nie są zdezynfekowane" wiec
    > pytam co to ma wspolnego z myszami?

    A to, ze uzasadnial trucie much mozliwoscia wtargniecia gryzoni :)

    Dopoki watkotworca nie zamiesci calego uzasadnienia mandatu
    i protokolu kontrolnego to mozemy sobie gdybac. Niemniej,
    niezbyt zachecajaco wygladal jego wlasny opis :/
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 13. Data: 2009-08-24 14:32:33
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message
    januszek napisal:
> [...]

    i protokolu kontrolnego to mozemy sobie gdybac. Niemniej,
    niezbyt zachecajaco wygladal jego wlasny opis :/

    http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20090821/LUBLIN/587167374

    Konrad

  • 14. Data: 2009-08-24 14:46:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Konrad wrote:

    > http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20090821/LUBLIN/587167374

    to ten?
    fajnie.

    Hej, Blazej jak to bylo z tą odpadającą farbą?

  • 15. Data: 2009-08-24 15:13:46
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    witek napisal:
    ?AID=/20090821/LUBLIN/587167374
    > to ten?
    > fajnie.
    > Hej, Blazej jak to bylo z tą odpadającą farbą?

    I z wlatujacymi muchami. Plus to surowe mieso. To po prostu rozbraja :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 16. Data: 2009-08-24 15:19:13
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek w <news:h6u93c$kq6$1@inews.gazeta.pl>:

    ?AID=/20090821/LUBLIN/587167374

    > to ten?

    E-mail jakby ten sam:

    <http://www.we-dwoje.pl/gosciniec;lubomir,wizytowka,
    7227.html>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 17. Data: 2009-08-24 15:34:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    'Tom N' wrote:

    ?AID=/20090821/LUBLIN/587167374

    > E-mail jakby ten sam:
    >
    > <http://www.we-dwoje.pl/gosciniec;lubomir,wizytowka,
    7227.html>

    Ja mysle, ze temat zakonczony.

    500 zl mandat opisany przez blazeja za jajka polozone koło mięsa i parę
    much na podłodze "i nic więcej" tak mija się z trescią artykułu, że w
    zasadzie możemy zamknąć dyskusję.

  • 18. Data: 2009-08-24 17:19:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

> [...]
    >
    > 500 zl mandat opisany przez blazeja za jajka polozone koło mięsa i parę
    > much na podłodze "i nic więcej" tak mija się z trescią artykułu, że w

    Witek, od kiedy wierzysz "merdiom"?

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2009-08-24 17:49:59
    Od: Blazej <b...@c...co.uk>

    witek pisze:

> [...]
    >
    > 500 zl mandat opisany przez blazeja za jajka polozone koło mięsa i parę
    > much na podłodze "i nic więcej" tak mija się z trescią artykułu, że w

    Oczywiście, ze możemy, gdybym miał sie zamiar ukrywać pisałbym z
    anonymizera, lubelski sanepid ma to do siebie, ze rozdmuchuje nawet
    najbardziej błahe sprawy, proszę sobie wpisać w wyszukiwarce "sanepid
    zamyka", a zobaczycie ile wyników, pomijając zamykane kąpieliska,
    dotyczy naszego, lubelskiego sanepidu. Oczywiście gazety muszą dodać coś
    od siebie i wychodzą rzeczy niesamowite, jedna z gazet napisała nawet,
    ze"W pomieszczeniu produkcyjnym, gdzie przygotowano posiłki leżały obok
    siebie: wybrudzone ziemią warzywa, mięso, jajka i gotowe już do wydania
    posiłki.", przypomnę, ze był to dzień powszedni i żadnych dan gotowych
    na stolach być nie mogło. Rojów much nie było, bo jakby nawet wcześniej
    były to akurat je wszystkie wytrułem. Oczywiście moja wypowiedz jest nic
    nie warta bo w prasie napisali, dlatego tez możemy sobie tą dyskusję
    zamknąć.
    --
    Blazej

  • 20. Data: 2009-08-24 18:32:07
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Blazej w <news:h6ujsm$d3g$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]

    > najbardziej błahe sprawy, proszę sobie wpisać w wyszukiwarce "sanepid
    > zamyka", a zobaczycie ile wyników, pomijając zamykane kąpieliska,

    Miałem kontakty z lubelskim sanepidem i mam na jego temat inne zdanie -- ale
    to ja skargi składałem...

> [...]
    > ze"W pomieszczeniu produkcyjnym, gdzie przygotowano posiłki leżały obok
    > siebie: wybrudzone ziemią warzywa, mięso, jajka i gotowe już do wydania

    No to masz kapiszony, żeby gazeta coś sfinansowała... Chyba, że zamokły.

    <http://www.mmlublin.pl/10756/2009/8/21/urzadzali-we
    sela-na-dziko-teraz-zamknal-ich-sanepid?category=dep
    esze>

> [...]
    > były to akurat je wszystkie wytrułem. Oczywiście moja wypowiedz jest nic
    > nie warta bo w prasie napisali, dlatego tez możemy sobie tą dyskusję

    Ale to Ty szukasz chętnego do pomocy, więc dlaczego nie przedstawisz
    całości, dlaczego ktoś ma szukać, co pisze prasa?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]