  • 11. Data: 2010-03-29 20:10:29
    Temat: Re: Mandat od strazy gminnej(miejskiej) za zle parkowanie :(
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Fantom wrote:

    > To akurat dla mnie jasne. Zastanawiam sie, co sie stanie jak kierujacy
    > nie stawi sie w ciagu tych 5 dni ? Nie powinni odnalezc wlasciciela i
    > skierowac do niego (np poleconym) takie wezwanie ?

    powinni. ale ustawi sie w kolejce i w 30 dni sie nie zmieszcza.
    Wiec zamiast szukac wlasciciela sprawa i tak pojdzie od razu do sadu
    grodzkiego.

    > Nie moga isc chyba do sadu na podstawie tego swistka co zostawili za
    > wycieraczka ? Chyba, z ekierujacy zaplaci w sadzie mandta a oni cala
    > reszte za sprawe sadowa.

    Z definicji wszystkie sprawy laduja w sadzie grodzkim.
    z jednym wyjatkiem, jesli sprawa jest oczywista, sprawca sie przyznaje i
    nastapilo to w ciagu 30 dni (i pare innych warunkow) to wowczas mozna
    otrzymac mandat zamiast sadu. Mandat to przywilej, nie obowiązek.

  • 12. Data: 2010-03-30 06:54:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości

    > Nie moga isc chyba do sadu na podstawie tego swistka co zostawili za
    > wycieraczka ?

    mandat to przywilej, tak wiec wogole nie musza ci go wystawiac, moga odrazu
    kierowac sprawe do sadu nawet jak zatrzymaja cie na ulicy

  • 13. Data: 2010-03-30 07:42:47
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Nostradamus wrote:

    > Użytkownik "BP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie 7,47%.
    > Skąd biorą się tacy debile???

    Jest coś w tym co mówi.

    Mnie raz tak wezwali, bo ktoś się poskarzył że za mało miejsca do
    ściany budynku zostawiłem.

    No i poszedłem, tłumaczę że spieszyłem się na rozmowę kwalifikacyjną, i
    tak stanąłem.

    A ten strażnik wziął ten świstek wielkie oczy takie "my pana jakoś
    jeszcze ścigaliśmy czy pan tak sam z siebie, na ten świstek tylko
    przyszedł???"

    Mówię że znalazłem świstek 2h wcześniej, to od razu chciałem sprawe
    załatwić.

    Pan się rozczulił że taki praworządny jestem, bo prawie nikt się nie
    zgłasza po mandat, i mnie potraktował pouczeniem...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 14. Data: 2010-03-30 09:12:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Maskara. Czyli np policja nie musi sie pytac czy przyjmujemy mandat, tylko
    > zrobic swoje i od razu nas dac do grodzkiego ?

    mniej wiecej, dlatego jesli dokonales jakiegos przewinienia i dyskutujesz z
    policja, to rob to umiejetnie, bo jak trafisz na ich gorszy dzien, albo
    bedziesz zbytnio kozakowal, to skieruja sprawde do grodzkiego i tyle na tym
    zyskasz ;)

  • 15. Data: 2010-03-30 09:14:21
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]

    Maskara. Czyli np policja nie musi sie pytac czy przyjmujemy mandat, tylko
    zrobic swoje i od razu nas dac do grodzkiego ?

    Fantom

  • 16. Data: 2010-03-30 09:15:26
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-30 11:14, Fantom pisze:

    > Maskara. Czyli np policja nie musi sie pytac czy przyjmujemy mandat,
    > tylko zrobic swoje i od razu nas dac do grodzkiego ?

    Dokładnie tak.

    --
    spp

  • 17. Data: 2010-03-30 13:55:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Fantom wrote:

    > Maskara. Czyli np policja nie musi sie pytac czy przyjmujemy mandat,
    > tylko zrobic swoje i od razu nas dac do grodzkiego ?

    tak

  • 18. Data: 2010-03-31 08:23:16
    Od: "Gray" <n...@a...com>

    Użytkownik "spp" napisał w wiadomości news:hosffe$hih$1@news.onet.pl...

    > Dokładnie tak.

    Mandat to przywilej, ale dla policjanta. Nie musi pisać notatki służbowej,
    protokołu oględzin, robić testu trzeźwości, szkicu sytuacyjnego. Godzina
    roboty. Potem kilkakrotnie tyle czasu dla kolegi z komendy, który będzie
    rozpytywał uczestników i świadków oraz sporządzał wniosek do sądu.

    Pzdr.
    --
    Gray

  • 19. Data: 2010-04-05 18:51:24
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    o ile rosna koszty calosci w przypadku sadu ?

    Fantom
    ps. Stawiam, ze nmandat za parkowanie na pasie zieleni to rzad 100 zl ?

  • 20. Data: 2010-04-06 07:39:37
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > o ile rosna koszty calosci w przypadku sadu ?

    Zależy ile rozpraw będzie. Jak się przyznasz i nie będzie postępowania to
    bodajże +60zł