  • 11. Data: 2006-10-15 16:08:50
    Temat: Re: Mandat i komornik.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MiKeyCo" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:egtjbk$d65$1@kastor.ds.pg.gda.pl...

    > Za to teza, że za Twoje piniądze, drogi podatniku, jest już całkowicie
    > błędna.

    heh ;)
    a niby za czyje? "amerykanckie"?

  • 12. Data: 2006-10-15 16:17:18
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Użytkownik "MiKeyCo"

    > heh ;)
    > a niby za czyje? "amerykanckie"?
    Pewnie tak. Spójrz na nick ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2006-10-15 17:37:43
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Nostradamus" <l...@p...fm> wrote in message

    > Uzasadnij . Wydaje mi się , że to ja mam rację.

    Po zapłaceniu podatku pieniądze nie są już twoje.
    Zostało ci stare myślenie z czasów komunistycznych gdzie wszystko co
    państwowe było "nasze".

  • 14. Data: 2006-10-15 17:49:35
    Od: MiKeyCo <m...@a...pl>

    Nostradamus napisał(a):
    > Uzasadnij . Wydaje mi się , że to ja mam rację.

    Komornik jest funkcjonariuszem państwowym pracującym
    _na_własny_rachunek_. Koszty jego działania pokrywają osoby, z których
    prowadzone są egzekucje.

    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 15. Data: 2006-10-15 17:54:29
    Od: MiKeyCo <m...@a...pl>

    szerszen napisał(a):
    > heh ;)
    > a niby za czyje? "amerykanckie"?

    Pleciesz głupoty o czymś, o czym nie macie zielonego pojęcia. To jakaś
    nowa moda na grupie by komentować bez wiedzy i rozumu?

    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 16. Data: 2006-10-16 06:34:40
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Komornik jest funkcjonariuszem państwowym pracującym _na_własny_rachunek_.

    Funkcjonariusz państwowy jest opłacany przez państwo. Policjant nie utrzymuje
    się z mandatów.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 17. Data: 2006-10-16 11:16:08
    Od: "tokaj1" <t...@p...onet.pl>

    Nazwij po imieniu: nie funkcjonariusz państwowa lecz hiena pozspolita.
    Won z darmozjadami żerującymi na cudzym nieszczęściu.

  • 18. Data: 2006-10-16 12:39:06
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "tokaj1" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    >Won z darmozjadami żerującymi na cudzym nieszczęściu.

    O jakim nieszczęściu mówisz? O sobie? ;)
    Konkretniej proszę.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 19. Data: 2006-10-16 13:31:05
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Funkcjonariusz państwowy jest opłacany przez państwo.

    Art. 1.
    Komornik sądowy, zwany dalej "komornikiem", jest funkcjonariuszem publicznym
    działającym przy sądzie rejonowym.
    Art 2.
    [ciach spis czynności komornika]
    Art. 3a.
    Komornik na własny rachunek wykonuje czynności, o których mowa w art. 2.

  • 20. Data: 2006-10-16 13:41:24
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "tokaj1" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    .com...
    > Nazwij po imieniu: nie funkcjonariusz państwowa lecz hiena pozspolita.
    > Won z darmozjadami żerującymi na cudzym nieszczęściu.

    Pożycz mi 10 tyś ?