  • 1. Data: 2006-07-14 10:22:33
    Temat: Mandat ZTM
    Od: "Michał P" <m...@p...onet.pl>

    Witam !

    Jakis czas temu zostałem przyłapany w metrze na jeździe bez ważnego
    dokumentu stwierdzającego o zniżce za przejazd (niepodstęplowana
    legitymacja). Przyjęcia mandatu jednak odmówiłem ze wzglądu na następujące
    uchybienia w procedurze:

    1. Kontroler nie opsaidał plakietki identyfikacyjnej i uparcie nie chciał
    jej okazać
    2. Okazywany przeze mnie dokument został mi wyrwany z ręki i kontroler nie
    chciał go oddać mimi moich wielu próśb samo zabra nie ejst sprzeczne z $22
    pkt2 regulaminu przewozu osób i bagażu środkami lokalnego transportu
    zbiorowego (okazanie a nie przekazanie)
    3. Wyjątkowo niekulturalne zachowanie i zaczepki słowne podczas "kontroli"
    4. Brak poinformowania mnie o procedurze związanej z odmową przyjęcia
    mandatu.
    5. Kiedy już odmówiłem mandatu, a kontroler schował go, usłyszałem że teraz
    to on może mi pokazać plakietkę i pomachał mi ja przed nosem tak szybko iż
    niestety nie mogłem dostrzec nawet numeru identyfikacyjnego, w związku z
    czym nie mogłem nawet złożyć skargi w biurze ZTM

    Całe zdarzenie miało miejsce przy mojej narzeczonej więc mam potencjalnego
    świadka :)

    Dodam że kontrolerem była przedstawicielka płci zwanej piękną (dość mylnie w
    tym konkrenym przypadku)

    Dostałem właśnie wezwanie przedsądowe i zastanawiam sie co zrobić.
    Powiedziałem sobie że nie zapłacę choćby nie wiadomo co, ale z drugiej
    strony czy warto się o to spoerac w sądzie??

    Z tego co wiem koszty sądowe i tak będe musiał ponieść bez wzgląedu na
    werdykt.

    Prosze o poradę
    Michał

  • 2. Data: 2006-07-14 10:32:47
    Temat: Re: Mandat ZTM
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Michał P napisał(a):

    > Z tego co wiem koszty sądowe i tak będe musiał ponieść bez wzgląedu na
    > werdykt.

    1. to nie był mandat
    2. nie ma procedury po odmowie przyjęcie, bo coś takiego w ogóle nie
    istnieje - patrz punkt 1
    3. źle wiesz
    4. tyle że nie wiem o co chcesz walczyć w sądzie, skoro legitymacji nie
    miałeś
    5. to że nie mogłeś złożyć skargi jest bzdurą, uważasz że numer
    kontrolera jest do tego niezbędny?

    KG

  • 3. Data: 2006-07-14 15:49:38
    Od: "Michał P" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > miałeś
    > 5. to że nie mogłeś złożyć skargi jest bzdurą, uważasz że numer kontrolera

    Chodziło mi o to, że w przypadku jak bedzie kontroler w sądzie to wtedy będę
    mógł poznać jego numer i zlozyć skarge pisemną.

    Michał P