  • 101. Data: 2005-02-17 20:53:31
    Temat: Re: Mandat PKP - długie
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Czyli przejazd pospiesznym niczego nie zmienił.

    Zgadza się.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 102. Data: 2005-02-17 20:54:35
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cv2v67$7ug$1@inews.gazeta.pl...

    > Dlaczego więc nie dopłaciłeś?

    Juz powiedzial. Bo nie chcialo mu sie pofatygowac d... do kierownika tylko
    czekal az do niego przyjda.
    Dostal oplate podwyzszona zgodnie z regulaminem a sie stawia.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 103. Data: 2005-02-17 20:54:58
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Aleksander Kwaśniak wrote:
    > Pewnie że mogę, choć wybacz, że nie będę cytował.
    > Otóż stwierdziłeś, że wagony oznaczone były tablicami z przebiegiem trasy
    > tego pociągu.

    Zgadzam się, i w jaki sposób trasa ta określa rodzaj pociągu?

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 104. Data: 2005-02-17 20:56:21
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > wtrace, sie bo pomimo duzej wiedzy Aleksandra na ten temat rzeczywiscie
    > rozmawia sie z nim jak z urzednikiem, a tego nie lubie.

    Bo nim jestem. Możesz mi wskazać w którym momencie się mylę?

    > Jezeli byłbym w takiej sytuacji jak <buraxta>, zrobiłem nastepujaco:
    > -wsiadam do pociagu - torba, plecak,w pociagu wiadomo - waskie korytarze.
    > -nie przeciskam sie z tym wszystkim przeszkadzajac komu tylko sie da, tylko
    > wybieram miejsce, rozladowuje bagaze, jedna osoba zostaje w przedziale,
    > jedna idzie szukac kontrolera.

    I takie postępowanie byłoby ze wszechmiar słuszne. Niestety, ci Państwo tego
    nie zrobili.

    pdr
    Olo

  • 105. Data: 2005-02-17 20:56:25
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Aleksander Kwaśniak wrote:
    > Nie no Ty chyba coś wąchałeś... Chcesz powiedzieć że miałeś zamiar jechać
    > pociągiem osobowym ze stacji Gdańsk Wrzeszcz na przesiadkę do stacji Gdańsk
    > Wrzeszcz, czy też że stacja do której zmierzałeś była w zasięgu Twojego
    > wzroku? W jednym i w drugim przypadku tymbardziej nie zachodzą okoliczności
    > opisane we wzmiankowanym artykule.

    Odpowiadam ci ostatni raz - naucz się czytać ze zrozumieniem człowieku,
    jedyną osobą, która coś wącha to ty.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 106. Data: 2005-02-17 20:56:46
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "<buraxta>" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Powiem szczerze, że nie miałem nigdy potrzeby korzystać z rozkładu jazdy
    > na stacji,

    Łosiątko troiste, a jak sprawdzasz rozklad jazdy w internecie (bo podobno
    tylko tak rozklad sprawdzasz) to nie widzisz oznaczen o klasie pociagu
    ??????
    Nie zgrywaj idioty. Choc w zasadzie to chyba nie musisz zgrywac...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 107. Data: 2005-02-17 20:58:37
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > Zgadzam się, i w jaki sposób trasa ta określa rodzaj pociągu?

    Ehh, dobrze, powtórzę raz jeszcze:
    1) poprzez czerwony kolor czcionki
    2) poprzez trasę (dość długą jak na pociąg osobowy, co sam przyznałeś).

    pdr
    Olo

  • 108. Data: 2005-02-17 20:58:54
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    wiadomości news:17022005.7A86B656@budzik61.poznan.pl...

> [...]
    > rozmawia sie z nim jak z urzednikiem, a tego nie lubie.
    > Jezeli byłbym w takiej sytuacji jak <buraxta>, zrobiłem nastepujaco:

    ... prosto do wagonu gdzie siedzi kierownik. 1szy za lokomotywa. Załatwiam
    doplate OD RAZU.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 109. Data: 2005-02-17 21:00:28
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > Odpowiadam ci ostatni raz - naucz się czytać ze zrozumieniem człowieku,
    > jedyną osobą, która coś wącha to ty.

    Ja już się nie dziwię że ci kontrolerzy woleli jak najszybciej wypisać co
    mają do wypisania i nie wdawać się w te kretyńskie gadki.
    Jak przed chwilą nie napisales, ze pociąg ktorym zamierzales kontynuowac
    podroz odjechal Ci z sprzed nosa to jestem Ojciec Leopold.

    pdr
    Olo

  • 110. Data: 2005-02-17 21:05:20
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > Czy ty jesteś człowieku przygłupi? Przeczytaj co napisałem.

    "mogę udowodnić, że blankiet został
    wypełniony i wręczony w mniej niż 9 minut od odjazdu ze stacji
    Gdańsk-Wrzeszcz"

    "nie potrafię tego udokumentować"

    I co teraz powiesz jołopie?

    pdr