  • Data: 2006-08-22 07:34:54
    Temat: Mandat
    Od: "Anow" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Byłem w tym roku na urlopie na Mazurach. Wróciłem jakieś 3 tygodnie temu. A
    dziś pyszedł do domu Policjant z lokalnej Policji i powiedział że musi mi
    wypisać madat za to że w Mikołajkach źle zaparkowałem?
    Mówiąc szczerze mocno mnie to zaskoczyło.
    Czy waszym zdaniem muszę ten madat przyjąć i go zapłacić?
    Trzy tygodnie to trochę długo i kompletnie niepamiętam gdzie i kiedy mogłem
    źle stanąc.
    Czy Policja powinna mi przedstawić jakieś dokumnety ktore to poświadczą. No
    bo niby jka mam wiedzieć że tak faktycznie było.
    Pozdrawiam
    Anow