  • Data: 2008-12-10 16:39:10
    Temat: Mam problem jak diabli...
    Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    moja rodzina ma w posiadaniu kilka działek budowlanych łącznie.
    Rozkład własności: 2/10, 2/10, 2/10, 1/10, 3/10.
    Oczywiście jest problem z podziałem, bo działki nie są równe.
    Ten, co ma 3/10 nie zgadza się, aby podział nastąpił po równo (tak jak
    chcieli dziadkowie).
    Pozostali idą w zaparte, czyli chcą podziału po równo.
    Teoretycznie nikt nie może niczego zrobić bez podpisów wszystkich
    pozostałych.
    Czy ten, co ma 3/10, ma jakieś prawne możliwości zmuszenia pozostałych
    do zrobienia czegokolwiek z działkami?
    Pozostali nie chcą niczego na razie robić ani sprzedawać, ani nic.
    Czy sądy mogą tu cokolwiek orzec i zmusić współwłaścicieli do ugody na
    jakichś tam warunkach?

    Pozdrawiam
    Pucio