  • Data: 2003-09-27 21:42:19
    Temat: Mam firmę budowlaną
    Od: "Rafał" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki problem, że wykonuje jako podwykonawca instalacje dla dużej firmy
    budowlanej i co miesiąc wystawiam faktury z terminem płatności 30 dni. Po
    tym terminie nie otrzymuje pieniędzy i nie mam za co kupić materiałów żeby
    wykonywać dalszą pracę ale firma od której nie otrzymuję kasy w tym samym
    czasie wynajmuje inną firmę instalatorską do wykonania tej roboty a mnie
    obciąża kosztami za opóźnienie w wykonywaniu roboty i kosztami wynajmu tej
    firmy. Przez to że firma która mnie wynajmuje mi nie płaci ja nie mogę
    skończyć pracy ale ta sama firma obciąża mnie kosztami. Jak to możliwe i czy
    można jakoś skutecznie zaradzić i odzyskać pieniądze?