  • 1. Data: 2003-03-22 08:34:00
    Temat: Mam! Dostalem!
    Od: AdamF <a...@b...com>

    "W RAZIE NIEOTRZYMANIA WYRANEGO NAKAZU USUNI?CIA PA?STWA ADRESU Z
    NASZEJ SKRZYNKI ADRESOWEJ POTRAKTUJEMY TO JAKO ZGOD? NA OTRZYMYWANIE
    NASZYCH COTYGODNIOWYCH INFORMACJI I PROMOCJI."

    Co mam teraz zrobic?! Chce sobie cos chapnac od tej firmy! Ich blad, ze
    wyslaja takie cos!

  • 2. Data: 2003-03-22 08:54:06
    Temat: Re: Mam! Dostalem!
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "AdamF" <a...@b...com> wrote in message
    > "W RAZIE NIEOTRZYMANIA WYRAŹNEGO NAKAZU USUNIĘCIA PAŃSTWA ADRESU Z
    > NASZEJ SKRZYNKI ADRESOWEJ POTRAKTUJEMY TO JAKO ZGODĘ NA OTRZYMYWANIE
    > NASZYCH COTYGODNIOWYCH INFORMACJI I PROMOCJI."
    >
    > Co mam teraz zrobic?! Chce sobie cos chapnac od tej firmy! Ich blad, ze
    > wyslaja takie cos!

    Napisz im, niech sobie zatrudnia prawnika, który im wytlumaczy jaka wartosc
    ma to co napisali i poczekaj na nstepny e-mail od nich z reklama.

  • 3. Data: 2003-03-22 08:55:26
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Uzytkownik "AdamF" <a...@b...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > NASZYCH COTYGODNIOWYCH INFORMACJI I PROMOCJI."
    >
    > Co mam teraz zrobic?! Chce sobie cos chapnac od tej firmy! Ich blad, ze

    ludzie, powariowaliscie. nic nie dostaniesz czlowieku,
    ustawa zakazuje spamu, a nie daje ci mozliwosc wzbogacenia sie
    z byle powodu.

    zaczynam dochodzic do wniosku, ze wiecej szkody robi "anyspam",
    i "wielkie dyskusje" o spamie niz on sam :)

  • 4. Data: 2003-03-22 08:56:50
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

> [...]
    > NASZYCH COTYGODNIOWYCH INFORMACJI I PROMOCJI."
    >
    > Co mam teraz zrobic?! Chce sobie cos chapnac od tej firmy! Ich blad, ze

    btw: "chrapniesz" sobie, zapewne nastepnego maila ze spamem.

    mozesz wniesc sprawe, jezeli dobrze pujdzie moze za rok dostana kolegium
    5000zl.
    z ktorego to nie zobaczysz nawet 1 grosza.

  • 5. Data: 2003-03-22 10:25:20
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Jesli uda Ci sie na tym cos zarobic, oddam Ci za 30% wartosci cala spamerska
    twórczosc która dostalem na skrzynke po 10 marca ;-)

    Pzdr

    A.

  • 6. Data: 2003-03-22 10:53:35
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 22 Mar 2003 09:56:50 +0100, "Krzysztof Gil"
    <k...@p...pl> zakodował:

    >mozesz wniesc sprawe, jezeli dobrze pujdzie moze za rok dostana kolegium
    >5000zl.

    A co to takiego kolegium?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 7. Data: 2003-03-22 11:09:16
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    > A co to takiego kolegium?

    wykolegowanie :)
    tak mi sie na szybkiego...
    kara grzywny

  • 8. Data: 2003-03-26 14:28:07
    Od: "Chmielu" <c...@S...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z byle powodu.
    >
    > zaczynam dochodzic do wniosku, ze wiecej szkody robi "anyspam",
    > i "wielkie dyskusje" o spamie niz on sam :)

    Zgadzam się z przedmówcą... Totalny "bałagan antyspamowy" :)
    A to: "Mam! Dostałem!" w temacie autora postu brzmi jak niewieścia radość:
    Bałam się, że jestem w ciąży... ale nie.. Mam! Dostałem!!! :)
    Jak dostaję takie spamowate maile, klikam na nim myszką i naciskam Del (to
    taki klawisz na klawiaturze... do usuwania...) :)
    Dwie sekundy i mam problem z głowy...
    --
    Jarosław Chmielewski -> GSM 0-602 238885
    ----------

  • 9. Data: 2003-03-27 10:14:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Mar 2003, Chmielu wrote:

> [...]
    >+ Jak dostaję takie spamowate maile, klikam na nim myszką i naciskam Del (to
    >+ taki klawisz na klawiaturze... do usuwania...) :)

    Masz wyjątkowo żółwiasty program pocztowy (aż dwie sekundy ??).
    Nie zmienia to postaci rzeczy - przy > 50 spamach dziennych sam
    fakt konieczności wydłubywania informacji potrzebnych i oczekiwanych
    staje się uciążliwy ;>

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2003-03-27 10:51:10
    Od: w...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Kaizen" <x...@c...sz> napisał w wiadomości
    >
    > wykolegowanie :)
    > tak mi sie na szybkiego...
    > kara grzywny...

    ...którą wg. art 24 kodeksu wykroczeń wymierza się w wyskości od 20 do 5.000
    złotych, chyba że ustawa stanowi inaczej.

    a zatem taki spamer wcale nie musi zapłacić 5000...

    pozdrawiam
    d.