  • 21. Data: 2007-08-22 14:49:40
    Temat: Re: Mała zbiórka na hipoterapie - Łukasz Czerwiński
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 22 Aug 2007 15:53:19 +0200, Andrzej Lawa napisał(a)
    w:<news:inrtp4-955.ln1@ncc1701.lechistan.com>:

    > Mam nadzieję, że to był sarkazm?

    Czy może coś na grupie przegapiłem?

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 22. Data: 2007-08-22 19:30:01
    Od: "Lady Heather" <l...@i...pl>

    wiadomości news:faf8q6$8kq$1@news.onet.pl...

    > Urodziłaś się taka głupia, czy brałaś jakieś specjalne lekcje?

    Brawo, potrafisz przepisac zdanie. Edukacja nie poszla w las.

    >I uważasz, że twoja choroba upoważnia cię do obcesowego traktowania
    innego chorego?

    Uwazam, ze ludzie naprawde chorzy nie uprawiaja zebractwa na grupach
    dyskusyjnych, w dodatku w tak zalosny sposob. Skoro jestes taki wrazliwy to
    moze podam ci numer mojego konta - akurat czeka mnie TK a tanie to nie jest
    wiec bedziesz mogl sie wykazac :P

    > Lady, chłe, chłe, lady...

    Zieeeew, powtarzasz sie.

    Lady Heather