  • 11. Data: 2008-03-06 07:54:59
    Temat: Re: Mafia z pruszkowa
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > Znasz tych panów?Przeciez oni dokonywali morderstw ,

    jak by byly mocne dowody na mordesrtwa to by im nie uchylono aresztu

    P.

  • 12. Data: 2008-03-06 11:07:50
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    thomas pisze:
    > Wypuscili mafie na wolnosc, ale to durny kraj.
    > Dla pani sedzi zycze zeby spotkala sie z nimi na wolnosci.

    Nie psiocz na sędziów. Tak z własnej woli nie bardzo zmieniają wzorową
    totalniacką mentalność, m.in. Strasburg ostatnio pomógł w kwestii
    aresztów permanentnych... znaczy się tymczasowych.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 13. Data: 2008-03-07 20:21:38
    Od: thomas <t...@n...wytnij..com>

    > powylewac swoje durne zale?
    > napisz do brawo, albo zadzwon na telefon zaufania, przeciez jak widac i
    > tak wiesz jak bylo i oczywiscie najlepiej
    > tez mi sie nipodoba ze bandyci wychodza na wolnosc, ale to jak juz
    > wspomniano wina prokuratora, i w calej tej sprawie naprawde chore jest
    > to, ze siedzieli oni tyle czasu w areszcie bez zadnych konkretow, ale to
    > jak widac nas norma

    Spadaj dupku.Idz Bolka i Lolka ogladać.

  • 14. Data: 2008-03-10 07:10:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>