  • 1. Data: 2020-12-23 00:04:46
    Temat: Ma tupet i niczego się nie boi?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    https://www.se.pl/wiadomosci/gwiazdy/michal-wisniews
    ki-sylban-zona-maz-przed-swietami-bozego-narodzenia-
    aa-TRKs-XauA-QJwi.html

    Michał Wiśniewski publicznie poparł strajk kobiet i razem z dziećmi
    dołączył do tłumów, które wyszły na ulice. Dzieci piosenkarza Xavier(18
    l.) i Fabienne (17 l.) strajkowały z transparentem, na którym widniał
    napis: "Chcielibyśmy dokonać aborcji naszego rządu".

    Michał Wiśniewski nagrał też wulgarną piosenkę o Jarosławie
    Kaczyńskim. W mocnych słowach skwitował, co myśli o prezesie PiS.- Wyliż
    d**ę prezesowi, prezes smaczną d**ę ma. Dzięki temu się ustawisz na
    następnych parę lat. Całuj w d**ę pryncypała, lepsze to niż g***o mieć,
    choćby gęba ci śmierdziała, będziesz miał co pić i żreć. (...) Nisko
    kuper, tępa mina, cieszy nam się prezesina, że ma wokół liczną grupę, co
    go chcą całować w d**ę, w d**ę, w d**ę, w d**ę i już - śpiewał Michał
    Wiśniewski.

    Tak swoją szosą to już bardziej mi się podoba Kaczyński (chociaż mały i
    gruby), a nie ten łysy w rudej peruce, który śpiewa jak beczący baran.

    --
    animka

  • 2. Data: 2020-12-23 06:03:09
    Temat: Re: Ma tupet i niczego się nie boi?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Xavier(18 l.) i Fabienne (17 l.) strajkowały z transparentem, na
    >którym widniał napis: "Chcielibyśmy dokonać aborcji naszego rządu".

    A rzad mowi "aborcja w PRL2 zakazana" :-)

    On w ogole ma jakies pieniadze ?
    Bo ostatnio to mu chyba komornik wszystko zabieral, wiec co sie ma bac
    :-)

    Dotacja byc moze mu sie duza nalezala ... ale rzad zatrzymal :-)
    Koncert sylwestrowy moze mial juz umowiony ... to co sie ma bac :-)

    J.

  • 3. Data: 2020-12-23 10:56:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak już się tak uzewnętrzniasz to napisz na kogo głosujesz w wyborach?

  • 4. Data: 2020-12-23 12:13:50
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2020 o 10:56 _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > Jak już się tak uzewnętrzniasz to napisz na kogo głosujesz w wyborach?

    Myślisz że trafia w kratkę (właściwą)?

    --
    Trefniś

  • 5. Data: 2020-12-23 12:30:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Myślisz że trafia w kratkę (właściwą)?

    Myślę że nie ma swojego ZDANI/POGLĄDÓW.
    Nie rozróżnia państwa opiekuńczego od wolnego rynku.
    Nie dostrzega jak to wpływa na jej dochody i wolności.

    Skreśla pod wpływem chwili na zasadzie jaka moda w jej "środowisku".

    Albo... który ładniejszy albo skuteczniej nawija makaron na uszy.

    Takie są Animki. Niestety jak większość polskich wyborców ;-)

  • 6. Data: 2020-12-23 17:03:32
    Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com>

    Animka napisał(a):

    > Michał Wiśniewski nagrał też wulgarną piosenkę o Jarosławie
    > Kaczyńskim.

    Ten Wiśnieski https://youtu.be/2PiaaasXJ7A co to nabrał kredytów i dzięki pisoskiej
    ustawie
    nie musiał ich spłacać bo ogłosił upadłość?

    Niewdzięczny ten Wiśnieski.

  • 7. Data: 2020-12-23 22:15:19
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-23 o 06:03, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Dotacja byc moze mu sie duza nalezala ... ale rzad zatrzymal :-)
    > Koncert sylwestrowy moze mial juz umowiony ... to co sie ma bac :-)

    Może mu nic nie zabrali. Pamiętasz jego bardzo bogaty ślub z
    przedostatnią żoną i wesele? Wrzoda na tyłku mu wyleczyła to ją potem
    zostawił.
    Może w pokera płatnego dalej gdzieś gra.

    --
    animka

  • 8. Data: 2020-12-23 22:18:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-23 o 17:03, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:

    > Ten Wiśnieski https://youtu.be/2PiaaasXJ7A co to nabrał kredytów i dzięki
    pisoskiej ustawie
    > nie musiał ich spłacać bo ogłosił upadłość?
    >
    > Niewdzięczny ten Wiśnieski.

    Skoro ogłosił upadłość to chyba nie zostało mu nic, albo szmal miał
    gdzieś poupychany, bo raczej nie zbiedniał.

    --
    animka