  • Data: 2002-02-01 19:57:37
    Temat: MPK - wyłudzenie
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Latem zeszłego roku jechałem sobie "dwunastką" (tamwajem) przez Poznań. A
    że opłacony czas przejazdu kończył się, trzymałem w ręku następny, "czysty"
    bilet. W czasie kontroli biletów "kanar" stwierdził, że gdy dojedziemy do
    następnego przystanku czas minie, a liczy się rzeczywisty czas jazdy.
    Oczywiście tego biletu nie skasowałem, bo kasowniki były zablokowane.
    Wysiedliśmy na przystanku, dałem się "spisać" i zapłaciłem 35,- na miejscu.
    Kanar wypełnił zielony papierek - przepraszam, poprawił - nadpisał tylko
    moje nazwisko w miejsce poprzedniego, podał mi go i odszedł. Po jakimś
    czasie zorientowałem się, że "mandat" jest źle wypełniony: zła linia, zły
    powód wystawienia.
    Napisałem pisemko do "Konsolu" z żądaniem zwrotu pieniędzy, pisemnych
    przeprosin i 14,- odszkodowania. Otrzymałem seryjne zapewnienie, że na pewno
    nie mam racji. Napisałem do firmy jeszcze raz - już nie odpowiedzieli.
    Ratunku!!! Co mogę jeszcze zrobić, żeby chociaż odzyskać 35 złotych? Proszę
    o pomoc,
    Tomasz Nowak