  • Data: 2004-02-21 08:31:07
    Temat: MPK i firma windykacyjna
    Od: PollecK<p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Dosalem ostatnio (20.02.2004) pisemko od jakiegos windykatora z Pily, ze mam
    zaplacic kare za przejazd bez waznego biletu MPK + odsetki. Cala sprawa miala
    miejsce 16.08.1998. Firma z Pily z dniem 09.12.2002 zakupila od firmy z
    Wroclawia moja wierzytelnosc. Od momentu jazdy bez biletu dostalem jedno pismo
    od poprzedniej firmy (jakos to bylo we wrzesniu 1998) i dalej sprawa byla cicha.
    Czy sprawa ta nie powinna byc uznana za przedawniona? Druga sprawa, czy
    naleznosc za jazde bez biletu nalezy sie firmie windykacyjnej? Napisali oni w
    pismie, ze Naleznosc Glowna + odsetki nalezy przelac WYLACZNIE na ich numer
    konta. Dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam. Rafal z Wrocka

    -> http://usenet.pomocprawna.info