    From: "Rima" <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: MIESZKANIE - B.WAZNE
    Date: Thu, 2 Oct 2003 10:53:14 +0200

    Słuchajcie mam pytanie o instrukcje co zrobić, o ile można cokolwiek zrobić.
    Mój brat, alkohlik, ma mieszkanie, za które odkad pamiętam zalegał z
    czynszem, potem rodzice płcili i wszyskto było ok. Nie będe wnikala w
    pozostałe lata, ale aktualnie sprawa wygląda tak: ma nakaz sądowy gdzie musi
    do 10 paździrnika zapłacic czynsz 9 odsetki + koszty sądowe, czego będzie
    spora sumka (samego czynszu jest 1100 złotych a nie mówić już o odsetkach a
    kosztów sądowych jest 700 złotych). Poza tym powiedziano mu w sółdzielni, że
    jezeli nie zapłaci do 10.10 to dostanie 3 meisieczny czas na wyprowadzenie
    sie. I wlasnie mam teraz pytanie. jak mozna teraz zadziałac zebysmy to my na
    przyklad prezjeli mieszkanie z dlugiem. Nie znam sie na tym, chodzi mi o to
    zeby pozbawic go praw do mieszkania, ale zeby ono nie przeszlow rece innej
    osoby, tylko np. zebym ja je mogla przejac??? czy istnieje jakas mozliwosc.
    Dziekuej bardzo za pomoc.
    Iza