  • 241. Data: 2024-06-27 11:59:52
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 Jun 2024 11:00:15 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Bo to taki mechanizm, jak z gaśnicami samochodowymi. Wszyscy wiedzą, że
    > one nie są skuteczne, ale jakbyś chciał uchylić zapis o obowiązku
    > posiadania, to zaraz ktoś wyskoczyć, że nie można wykluczyć, ze choć
    > jedno życie uratowały, a życie jest bezcenne.

    Znaczy się trzeba wprowadzić obowiązek posiadania skutecznych :-)

    Nawiasem mówiąc - widziałem raz, jak się komus cos w tylnym kole
    zapaliło, i co przy braku gasnicy - uciekac i patrzyć jak się samochód
    spali, sikać, czy trawą dusić ?

    J.

  • 242. Data: 2024-06-27 12:40:08
    Temat: Re: Tylko wiara w dogmat jedynie słusznego "konsensusu" może nas ocalić [Was: Lokdałny]
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 26.06.2024 o 17:46, A. Filip pisze:

    > Nie mamy naukowego konsensusu na miarę Marksizmu-Leninizmu albo Teologii?
    >
    > Szopka z globalnym ociepleniem trwa już tyle że _niektóre_ prognozy
    > powinny się zacząć sprawdzać lub nie w obserwowalnej rzeczywistości.
    > Ja nie zauważyłem "sprawdzalności prognoz" w propagandzie więc w
    > ciemno obstawiam że jest góra "mieszana".

    Szopka?
    Spalanie codziennie kilku-kilkudziesięciu tankowców ropy nie ma wpływu
    na podniesienie się temperatury?
    A co z energią atomową, węglową i innymi?

    Dziwne masz widzenie rzeczywistości.

    Ja widzę obniżenie się poziomu wód gruntowych, zniknięcie
    kilkudziesięciu gatunków flory i fauny (tylko tych mi znanych z
    młodości, bo w realu dużo, dużo więcej).

    Zmian w przyrodzie jest więcej, ale najgorsze jest to, że są one
    nieodwracalne.

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.

  • 243. Data: 2024-06-27 13:55:07
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 27-06-2024 o 12:40, Wiesiaczek napisał:

> [...]
    > młodości, bo w realu dużo, dużo więcej).
    >
    > Zmian w przyrodzie jest więcej, ale najgorsze jest to, że są one

    Wg niektórych naukowców, niedługo znowu zacznie się ochłodzenie i
    globalnie temperatura spadnie przez kilkadziesiąt lat o ok 1
    stopień...Potem znowu będzie ocieplenie.
    Ciekawe, czy ci co zachęcają nas do walki z globalnym ociepleniem (sami
    latając odrzutowcami), za te 2-3 lata, gdy zacznie się ochładzać (jeśli
    ci naukowcy mają rację), to przypiszą sobie sukces, tak jak minister z
    PiS-u przypisał sukces wzrostu liczby urodzeń ich programowi 500+ 3
    miesiące po wprowadzeniu tegoż programu.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 244. Data: 2024-06-27 14:17:15
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > Wg niektórych naukowców, niedługo znowu zacznie się ochłodzenie i
    > globalnie temperatura spadnie przez kilkadziesiąt lat o ok 1
    > stopień...Potem znowu będzie ocieplenie.

    Niedługo, to w jakiej skali?
    Za rok, tysiąc czy milion lat?
    Gdy już ludzie wyginą do ostatniego? To możliwe :)

    Dawaj linka!

  • 245. Data: 2024-06-27 15:51:14
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 27-06-2024 o 14:17, Wiesiaczek napisał:

    > Niedługo, to w jakiej skali?
    > Za rok, tysiąc czy milion lat?
    > Gdy już ludzie wyginą do ostatniego? To możliwe :)

    > Dawaj linka!

    w tym dziesięcioleciu, bo wg róznych symulacji wychodzi, że powinno się
    zacząć w okolicy 2020r, tyle że nierównomiernie i efekty całościowe będą
    widocznie w ciągu kilku lat. Jedna z publikacji, którą widziałem w miarę
    niedawno na ten temat:

    https://solargsm.com/wp-content/uploads/2022/04/zhar
    kova_shepherd_mnras22.pdf

    tak więc zgodnie z tymi obliczeniami temperatura spadnie o ok 1 stopień
    do 2053r a potem znowu zacznie rosnąć.
    Widziałem jeszcze kilka innych prac na temat zmian w atmosferze i mają
    różne podejścia i rózne wnioski. Dlatego mnie przywiązuje się do żadnej
    z wersji, ale wyobraź sobie, gdyby ta była prawdziwą...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 246. Data: 2024-06-27 16:28:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.06.2024 o 09:25, Kviat pisze:

    > Powiązałem z "normalnie funkcjonującą społecznością".
    > Czego nie rozumiesz?

    Tego jak LGBTczarni są powiązani z lokdalnami.

    > Dziecko drogie, ty zarządzanie pandemią rozumiesz jako liczenie
    > statystyk i liczenie monet.

    Bo tak się właśnie zarządza epidemią.

    > W prawdziwym świecie trzeba jednak brać pod uwagę też inne czynniki,
    > takie jak bezpieczeństwo w przypadku np. skończenia się miejsc w
    > szpitalach, a kolejka pod szpitalami długa.

    I jak to jest powiązane z LGBT i kolorododatnimi? Zaczynasz bredzić.

    > W normalnie funkcjonującym społeczeństwie odcień skóry stojących w
    > kolejce do przepełnionego szpitala nie powinien mieć znaczenia, lecz w
    > naszym (i nie tylko naszym) "normalnie funkcjonującym społeczeństwie"
    > tak nie jest.

    Jasne - pigmentododatnich nie będą wpuszczali do szpitali. Tobie peron
    odjechał...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 247. Data: 2024-06-27 16:33:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.06.2024 o 09:48, Kviat pisze:

    > No to się wyjaśniło.

    Dużo mówi to o tobie - statystyki nie są ważne, tylko trzeba wprowadzić
    lokdałn bo lpgtq i inne cudaczne stwory...

    > Piszesz (ja wiem, że ironicznie), że w fitnesach roi się od dziarskich
    > emerytów, a potem dzielnie walczysz z "moim pierdoleniem" o emwerytach
    > stanowiących większość na siłowni.
    >
    > Ogarnij się. Chłopie.

    Ty się ogarnij. Emeryci nie stanowią istotnej części klientów fitnesów i
    tyle. Więc nie zakładamy że stanwią bo ty kogoś znasz.

    > Czyli jak?
    > Wojsko zabierało rodzicom dzieci? Tak było?

    NIe - po prostu zakazano im chodzenia do szkoły. Oczywiście możesz
    zakazać również emerytom chodzenia do szkoły w ramach równości.

    > I po drugie, wydasz zalecenie hmmm... np. nieopuszczania domów przez
    > staruszków, no to będziesz musiał też wydać zalecenie młodym, żeby tych
    > staruszków nie odwiedzali...

    Nie będę musiał, ale takie zalecenia już były. I co?

    > A izolowanie zdrowych struszków jest OK?

    Przymusowe - nie jest ok - zalecenie tak - jest w tej styuacji rozsądne.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 248. Data: 2024-06-27 16:51:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Na podstawie czego tak twierdzisz? Jedyne badania skuteczności zostały
    > przerwane w styczniu 2021r i one miały duże zaburzenia statystyczne, a
    > wyniki szczątkowe dawały różnice dużo poniżej błędu statystycznego.

    Na podstawie mojej ulubionej strony z danymi statyststycznymi
    brytyjskiej z gov w nazwie. Było od 80% zaraz po szczepieniu do zera po
    20-25 tygodnach. Plus drasztyczne spadki jak wchodił nowy szczep wirusa.
    Więc słabo i krótko ale jednak działało. Nie róbmy kurwy z logiki że
    działało dobrze albo wcale.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 249. Data: 2024-06-27 16:54:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.06.2024 o 11:59, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Nawiasem mówiąc - widziałem raz, jak się komus cos w tylnym kole
    > zapaliło, i co przy braku gasnicy - uciekac i patrzyć jak się samochód

    W mieście psikać czym masz pod ręką i mieć nadzieję że podjedzie autobus
    ze skuteczną gaśnicą;) Kiedyś coś takiego przeżyłem. Palił się pod maską
    - podjechałem chyba trzeci wywaliłem dwie większe niż standardowe - tyle
    że nie paliło się bardziej. Potem jeszcze dwie standardowe też bez
    efektów. Potem autobus, jedna spora, chyba piana i zgasło.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 250. Data: 2024-06-27 17:10:36
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

> [...]
    > różne podejścia i rózne wnioski. Dlatego mnie przywiązuje się do żadnej
    > z wersji, ale wyobraź sobie, gdyby ta była prawdziwą...

    "4.2 Podsumowanie
    Podsumowując, w tym artykule udało nam się:
    (i) Potwierdzić danymi dla cykli 21-24 wartości własne
    oraz wektory własne SBMF pochodzące z cykli 21-23.
    (ii) Wyjaśnij różnicę pomiędzy uzyskanymi wynikami PCA
    z map magnetycznych WSO o niskiej rozdzielczości i wysokiej
    rozdzielczości NSO.
    (iii) Potwierdź krzywą podsumowującą dwóch głównych składników jako nowy
    dodatkowy wskaźnik aktywności słonecznej w pobliżu
    indeks słoneczny plam słonecznych.
    (iv) Wprowadź łącze poczwórnej pary komputerów PC do
    wskaźnik strumienia miękkiego promieniowania rentgenowskiego flary
    (v) Pokaż dodatkowe trzy pary komputerów, z którymi są połączone
    dwuletnia (2-3 lata) częstotliwość występowania rozbłysków dla różnych
    klas rozbłysków.
    (vi) Połącz różnice szerokości geograficznej różnych komputerów z
    asymetrie północ-południe obserwowane w przypadku plam słonecznych i
    rozbłysków.
    Konieczne są dalsze badania pola magnetycznego
    komponenty uzyskane za pomocą PCA w celu potwierdzenia przewidywań
    aktywność słoneczna (Shepherd et al. 2014; Zharkova et al. 2015),
    aby udoskonalić czas występowania wielkich minimów słonecznych w
    przeszłości i przyszłość oraz potwierdzenie roli podwójnego dynama
    słonecznego w generowaniu tych fal, które będą przedmiotem badań
    nadchodzący artykuł.
    Oświadczenie o dostępności danych
    Dane leżące u podstaw tego artykułu zostaną udostępnione w uzasadniony
    sposób prośbę do odpowiedniego autora."

    Pierdolenie w celu pozyskania grantów i tyle!

    Ocieplenie jest faktem a nie ma żadnych przesłanek, by ta tendencja
    miała się zmienić.
    Co więcej, przyczyny (i skutki) tego stanu są widoczne gołym okiem, więc
    tak naprawdę nie ma o czym dyskutować.