  • 1. Data: 2009-11-05 17:26:29
    Temat: Lokaty - naliczanie jednodniowe
    Od: kamikadze <s...@w...pl>

    Witam,

    zgodnie z
    http://banki.wp.pl/kat,6603,title,Czy-trzeba-bedzie-
    oddac-zyski-z-jednodniowych-lokat,wid,11663539,wiado
    mosc.html?ticaid=190d3

    być może zaistnieje konieczność odprowadzania do US podatku z lokat z
    kapitalizacją jednodniową.

    Czy będzie można zaskarżyć bank który promował takie lokaty jak
    możliwość uniknięcia płacenia podatku Belki?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-05 21:26:11
    Temat: Re: Lokaty - naliczanie jednodniowe
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kamikadze wrote:
> [...]
    > kapitalizacją jednodniową.
    >
    > Czy będzie można zaskarżyć bank który promował takie lokaty jak
    > możliwość uniknięcia płacenia podatku Belki?

    pl.biznes.banki.

  • 3. Data: 2009-11-05 23:14:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Nov 2009, witek wrote:

    > pl.biznes.banki.

    Proces będzie w sądzie, nie banku ;)
    IMVHO: -> .prawo.podatki (najpierw musi być o co się procesować)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2009-11-06 07:11:52
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 06 Nov 2009 00:14:52 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Proces będzie w sądzie, nie banku ;)
    > IMVHO: -> .prawo.podatki (najpierw musi być o co się procesować)

    To nie jest odesłanie "gdzie powinna się odbyć dyskusja" a "gdzie
    dyskusja się już odbyła". Dodam, że długa i mam wrażenie, że wyczerpująca
    większość aspektów problemu.

  • 5. Data: 2009-11-06 13:38:47
    Od: kamikadze <s...@w...pl>

    Jureq bardzo dziękuję.