  • 11. Data: 2006-01-20 10:12:41
    Temat: Re: List z przekreślonym tekstem
    Od: mm <m...@m...pl>

    Takie rzeczy wysyłał ku klux klan osobom które miały zostać wkrótce przez
    nich zabite.

  • 12. Data: 2006-01-21 01:32:08
    Od: "enwy" <e...@w...pl>

    Przede wszytskim kierowanie gróźb karalnych, aby czymkolwiek skutkowało musi
    spełniać w człowieku do którego są kierowane uzasadnioną obawę , że zostaną
    spełnione. A w przypadku, który przedstawiłeś to wzbudzaja raczej wiecej
    śmiechu niz strachu, więc skoro adresat bardziej się obsmieje niż
    przestraszy to żadnych konsekwencji prawnych nie będzie, bo chyba nie zgłosi
    tego do organów ścigania...