  • 21. Data: 2008-04-02 21:25:53
    Temat: Re: List z kancelarii prawnej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mkozinorama" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ft0ru6$sr$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > jakich?

    Przykładowo nieumyślne spowodowanie śmierci. Jest ich w kodeksie więcej -
    poszukaj.

  • 22. Data: 2008-04-02 21:45:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mkozinorama pisze:

    > jakich?

    Np. spowodowanie czyjejś śmierci poprzez nieostrożną jazdę.

  • 23. Data: 2008-04-02 22:01:45
    Od: mkozinorama <m...@g...com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Przykładowo nieumyślne spowodowanie śmierci. Jest ich w kodeksie więcej
    > - poszukaj.
    w sencie ze moglem kolesia wystraszyc na smierc? ;)
    bez jaj. Od chodzenia pod czyims domem jeszcze nikogo nie ukarano. Tym
    bardziej ze ja nie mam nic do kolesia tylko do swojej bylej ;)

  • 24. Data: 2008-04-02 22:53:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > w sencie ze moglem kolesia wystraszyc na smierc? ;)
    > bez jaj. Od chodzenia pod czyims domem jeszcze nikogo nie ukarano. Tym
    > bardziej ze ja nie mam nic do kolesia tylko do swojej bylej ;)

    To nie było w tym kontekście. Zrozumiałem, że pytasz ogólnie. Chodzeniem
    pod oknem raczej trudno kogoś przyprawić o śmierć. Trzeba by było się
    bardzo jednak starać. Choć z drugiej strony. Może się bał wyjść i był
    bliski śmierci głodowej? A jak nie ma wodociągów, to mógł umrzeć z
    pragnienia. To idzie szybko. Wystarczy kilka dni. :-)

  • 25. Data: 2008-04-03 19:32:59
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    > Jakie są prawa i obowiązki związane z konkubinatem?

    Np. prawo do odmowy składania zeznań w postepowaniu karnym. ;)

  • 26. Data: 2008-04-05 16:53:51
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > A tak z ciekawości: co cię to obchodzi?

    No właśnie, to tak z ciekawości.