eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLinux i faktura zakupu jako dowód legalnosci softu ? Jak to własciwie jest ?Linux i faktura zakupu jako dowód legalnosci softu ? Jak to własciwie jest ?
  • Data: 2003-11-29 01:09:32
    Temat: Linux i faktura zakupu jako dowód legalnosci softu ? Jak to własciwie jest ?
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jesli tak jest, to jest to w takim razie czysty bezsens i paranoja. Dlaczego ?
    Przykład ot chociazby taki:
    Ściągam sobie program z netu bo nie mozna go w polsce kupić a autor go nie sprzedaje
    bo
    jest na licencji GNU lub GPL i teraz powiedzmy chce ten soft uzywać na serwerze
    firmowym.
    W związku z czym jak miałbym im przedstawić dowód zakupu softu skoro nie da sie go
    kupuić
    nigdzie ?
    Mam nakłonić zaprzyjaźniona firmę aby mi nagrała na dysk i sprzedała za przysłowiowa
    złotówkę?
    Cos tu chyba nie tak panowie nie sadzicie (przepraszm jesli pominąłem jakies panie) ?
    No chyba nepowiecie mi że jesli softu nie mozna kupić to tez i nie mozna uzywać ?

    Chciałbym aby mi to wyjasniono raz na zawsze bo nie rozumiem tego durnego gadania że
    jak
    przyjdzie skarbowy to będzie chciał jakiś dowód zakupu ?@#!$@#^%*(*)