eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLinux i faktura zakupu jako dowód legalnosci softu ? Jak to własciwie jest ?Re: Linux i faktura zakupu jako dowód legalnosci softu ? Jak to własciwie jest ?
  • Data: 2003-11-29 15:37:35
    Temat: Re: Linux i faktura zakupu jako dowód legalnosci softu ? Jak to własciwie jest ?
    Od: "latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli program jest płatny to jest prawa prosta wystarszy zapewne faktura
    zakupu.

    Gorzej jesli jej nie ma, a tak jest czesto przy zakupach w sieci.
    A kto mi zabroni kupowac w sieci?

    > A ja mam na mysli kiedy program jest darmowy co wtedy ???

    Zapewne ma gdzies chocby w plikach pomocy warunki licencjonowania
    i tam powinno byc napisane ze jest darmowy, choc raczej nie wprost,
    raczej na zasadzie "program wolno kopiowac, rozpowszechniac,
    ale nie wolno modyfikowac kodu.... bla bla bla".

    Pozdrawiam,

    latet