  • 1. Data: 2009-08-13 16:10:52
    Temat: Likwidacja działalności - zbędne telefony
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Witam
    Znajomy musiał zamknąć działalność. Pozstało mu po tym kilka umów z
    operatorami telefonii komórkowej. Czy jest możliwość rozwiązania umów bez
    płacenia kar?
    Jeśli tak to w jaki sposób to zrobić?

    --
    Scowron

  • 2. Data: 2009-08-13 16:25:40
    Temat: Re: Likwidacja działalności - zbędne telefony
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Scowron" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Znajomy musiał zamknąć działalność. Pozstało mu po tym kilka umów z
    > operatorami telefonii komórkowej. Czy jest możliwość rozwiązania umów bez
    > płacenia kar?

    Nie. Strona umowy jestes Ty i dopoki Ty istniejesz, dopoty masz obowiazki
    wynikajace z tej umowy.

    > Jeśli tak to w jaki sposób to zrobić?

    Mozna sie powiesic, mozna rzucic pod pociag. Smierc abonenta powoduje bowiem
    wygasniecie umowy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-08-13 16:43:19
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Użytkownik "Scowron" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie. Strona umowy jestes Ty i dopoki Ty istniejesz, dopoty masz obowiazki
    > wynikajace z tej umowy.

    ??? Sugerujesz, że jak Iksiński zamknie działalność, to stroną umowy
    zaczyna być znajomy Iksińskiego?

    Piotr

  • 4. Data: 2009-08-13 16:48:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > ??? Sugerujesz, że jak Iksiński zamknie działalność, to stroną umowy
    > zaczyna być znajomy Iksińskiego?

    Nie. Nadal jest Iksinski.
    W ktorej linijce/znaku mojego posta napisalem cos o znajomym?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-08-13 16:50:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > ??? Sugerujesz, że jak Iksiński zamknie działalność, to stroną umowy
    > zaczyna być znajomy Iksińskiego?

    Sorry.
    Po prostu nie zauwazylem tego, ze chodzilo o znajomego watkotworcy. Tak
    czesto jest mowa o tych "znajomych", ze przestaje sie na to zwracac uwage :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-08-13 19:07:21
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 13 Aug 2009 18:25:40 +0200, SDD napisał(a):

    > Smierc abonenta powoduje bowiem
    > wygasniecie umowy.

    a rachunek wynosi 5438,35 zł i co ? to strata operatora ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Remont na trasie W-Z
    http://foto.3mam.net/warsaw/m/index.php

  • 7. Data: 2009-08-13 19:22:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > a rachunek wynosi 5438,35 zł i co ? to strata operatora ?

    rachunek wystawiony akurat ktoś odziedziczy, ale dwuletniej umowy juz nie.

  • 8. Data: 2009-08-13 19:24:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    SDD wrote:
> [...]
    > obowiazki wynikajace z tej umowy.

    > Mozna sie powiesic, mozna rzucic pod pociag. Smierc abonenta powoduje

    nie do końca, zbyt szybki jesteś, Jeśli umowy były na firmę to możeliwe że
    jest punkt o automatycznym rozwiązaniu umowy po likwidacji firmy, trzeba
    pewnie dostarczyć papier że DG została wyrejestrowana.

  • 9. Data: 2009-08-13 19:28:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > rachunek wystawiony akurat ktoś odziedziczy, ale dwuletniej umowy juz nie.

    A jeśli strony nie umówiły się, że umowa "wygasa" po śmierci, to czy
    jest możliwość odziedziczenia przyszłych abonamentów? Nie jest to takie
    absurdalne - jak ktoś pożyczy 1000zł i ma oddawać w 100złotowych ratach,
    to przecież po jego śmierci przyszłe raty też się dziedziczą.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2009-08-13 19:29:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > nie do końca, zbyt szybki jesteś, Jeśli umowy były na firmę to możeliwe
    > że jest punkt o automatycznym rozwiązaniu umowy po likwidacji firmy,
    > trzeba pewnie dostarczyć papier że DG została wyrejestrowana.

    Znasz takie umowy? Byłaby to żyła złota (dla abonentów).

    --
    Liwiusz