  • Data: 2005-02-10 19:03:17
    Temat: Licencje odpowiedzialność dyrektor
    Od: hans <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam duży problem z dyrekcją otórz pracuje jako informatyk od ok 5
    miesięcy w pewnej państwowej firmie i :

    Na początku pracy po zapoznaniu się z oprogramowaniem stwierdziłem że
    większość jest źle kupiona - np oprogramowanie 5 licencji OEM na Worda
    na jednaj fakturze bez sprzętu żadnego itd .... szefowa stwierdziła że
    wszystko jest dobrze jednocześnie chciała mi dołożyć do zakresu
    obowiązków sprawdzanie licencji progamów -- nie zgodziłem się na to
    twierdząc że najpierw trzeba poprawić błędy w zakupach -- on że nie ma
    kasy i sprawa przycichła ...
    do dziś otórz przeczytała sobie w jakjś gazecie że za zainstalowane
    oprogramowanie nielegalne (z błędną licencją) odpowida ona jako dyrektor
    i się zaczeło.
    Chce wydać zarządzenie wewnątrzne, że nikt z pracowników nie może
    instalować programów (z tym się zgadzam) a za kontrole odpowidam ja ...
    a nie zastosowanie się do tego potraktowane będzie jako działanie
    umyslne na szkodę firmy art 122 -- czyli każdy odopowida za siebie (to
    jest ok) a ja odpowidam za wszystkich :( to mi się nie podoboa
    szczególnie że sią duże nieprawidłowości w oprogramowaniu którego ona
    nie kupi !!! a poza tym kilkadziesiat stacji z starymi windows nie
    jestem wstanie nawet przeglądać regularnie ... a co dopiero sprawdzać
    licencje na wszystko ...
    Czy wedle Was ta sprawa trochę "nie śmierdzi" wedle mnie chce poprostu
    znaleść sobie jelenia że wrazie czego powie iż ta osoba odpowiada za
    wszystko (licencje kontrolę itp) a ona umyje ręcze szczególnie zapis o
    działaniu umyślnym na szkodę firmy mnie drażni bo zwiększa zakres
    odpowiedzialności do wszystkiego co mam ....

    Co o tym myślicie ... ??