  • 31. Data: 2003-01-31 10:48:08
    Temat: Re: Licencje na gry komputerowe w kafejce internetowej?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : > panowie- sorki ale już niestety nie moge się powstrzymać naprawde
    : > sytrzelcie se pół litra, bo jak ktos już zauważył na pytania logiczne i
    : > trudne nikt nie odpowiada,

    posłuchaj,
    jeszcze nie spotkałem klienta, który opowiadając sam o sprawie powiedział
    wszystkie istotne rzeczy.
    Weźmiesz na siebie odpowiedzialnośc za poradę, nie znając całego stanu
    faktycznego, bez wzglądu w dokumenty, itd itp.

    a poza tym nie mamy obowiązku :)?

    Innymi słowy - powiedz dlaczego mój komputer nie odpala sie?
    no słucham. to ważne pytanie, bo nie mogę na nim pracować. Nikt nie wie?

    pozdr.

    marcin

    ps. 1.02.2003 ok. godz. 3.00 w nocy wszystko będzie jasne :)

  • 32. Data: 2003-01-31 11:36:16
    Od: "Prezes" <b...@b...pl>

    > Weźmiesz na siebie odpowiedzialnośc za poradę, nie znając całego stanu
    > faktycznego, bez wzglądu w dokumenty, itd itp

    słuchaj porady nie wezme na siebie poniewaz to nie kancelaria prawna

    > a poza tym nie mamy obowiązku :)?

    tu masz święta racje

    > Innymi słowy - powiedz dlaczego mój komputer nie odpala sie?
    > no słucham. to ważne pytanie, bo nie mogę na nim pracować. Nikt nie wie?

    Jakie są objawy tego ze sie nie odpala?

    ------------------Bezy

    ps nie miejcie pretensi do tego posta wczesniejszego do mnie, ale byłem juz
    po 0,5 a jak se strzele kielicha to wale co mysle. jak kogoś uraziłem to
    przepraszam.

  • 33. Data: 2003-01-31 11:43:40
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Jakie są objawy tego ze sie nie odpala?

    monitor jest czarny chociaż kontrolki na obudowie świecą :-)))))

    to taki przykład jak wyglądają niektóre pytania (naprawdę),
    naprawdęsię dziwisz, że czasem nie chce się już zagłębiać w temat :).

    Oczywiście mówię za siebie

    : ps nie miejcie pretensi do tego posta wczesniejszego do mnie, ale byłem
    juz
    : po 0,5 a jak se strzele kielicha to wale co mysle. jak kogoś uraziłem to

    acha, uchylanie się od skutków oświadczenia :-))))))

  • 34. Data: 2003-01-31 13:40:36
    Od: "Prezes" <b...@b...pl>

    > : Jakie są objawy tego ze sie nie odpala?
    >
    > monitor jest czarny chociaż kontrolki na obudowie świecą :-)))))

    ten opis jest troche mało precyzyjny, jesli mam ci odpowiedziec na twój
    problem, w serwisie na praktyce jak miałem z tego typu objawami to przyczyny
    były różne począwszy od "zmęczonej" wtyczki i kabla po przez k. graficzna
    kończywszy na wygoranym kompie. Więc nie moge ci po tak mało precyzyjnym
    opisie odpowiedziec na proble. A jezeli ci się monitor nie odpala to jak
    kożystasz z kompa i netu????

    ale sądze ze jak ci sie kontrolki swieca to warto by było sprawdzic
    k.graficzną czy jest dobra a potem zabrac sie za monitor.

    -----------------
    Pozdrawiam Bezy

  • 35. Data: 2003-01-31 14:09:33
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : A jezeli ci się monitor nie odpala to jak
    : kożystasz z kompa i netu????

    bo ja jestem taki mastahacka, że mi monitor niepotrzebny :)

    : ale sądze ze jak ci sie kontrolki swieca to warto by było sprawdzic
    : k.graficzną czy jest dobra a potem zabrac sie za monitor.

    błąd.
    po pierwsze trzeba sprawdzić czy przycisk "power" jest włączony na monitorze

    wybacz żarcik :)