  • 21. Data: 2003-01-30 14:18:38
    Temat: Re: Licencje na gry komputerowe w kafejce internetowej?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <b1b61n$f6s$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> Magge napisał(a):

    > Trzyletnie dziecko tak ( przykladem jest moje- teraz juz
    > niec starsze), ale z doswiadczenia ci powiem ze czesci
    > studentow, ktorzy przylaza do kafejki tylko po to zeby
    > poflirtowac na gg lub sciagnac cos do szkoly, trzeba czasem
    > po 50 razy mowic co maja zrobic zeby cos odpalic i obawiam
    > sie ze po raz kolejny pojda do kaafejki 50 m dalej gdzie
    > panuje winzgroza.

    Dokładnie. Kiedy tata przekona trzyletnie dziecko, to może i zaloguje
    się i odpali, ale piętnastoletni, samodzielny młodzieniec poczatować
    pójdzie do kafei obok.
    --
    Samotnik

  • 22. Data: 2003-01-30 14:21:03
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    On 30 Jan 2003 12:19:01 +0100, s...@d...pl (Marcin
    Surowiec) wrote:

    >: Interesuje mnie jak to jest z licencjami - czy wlasciciel kawiarenki
    >: internetowej mozne miec np. jedna gre z licencja i graczom udostepniac jej
    >: kopie na wiecej niz jednym stanowisku?
    >
    >przeczytaj licencję

    Jedna licencja, jedno stanowisko, jedna instalacja na 1 kompie.

    >: Czy gry kupowane np. w EMPIKu posiadaja licencje na udostepnianie ich
    >: publicznie graczom w kawiarence, czy mozna ich uzywac jedynie u siebie w
    >: domu na jednym stanowisku?
    >
    >przeczytaj licencję
    >
    >: Chcialbym otworzyc taka kawiarenke jednoczesnie nie popadajac w konflikt z
    >: prawem.
    >
    >miej komputery na linuksie - będzie tanio i legalnie

    Wiekszosc gier mozna uruchomic w linuksie bez _zadnych_
    plikow windowsa. (wystarczy darmowy pakie wine*.rpm lub
    Xwine*.rpm)
    Chodzi o gry na OpenGl jak SOF, SOFII, DOOM_III, Counter Strike.

  • 23. Data: 2003-01-30 14:36:30
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote in message
    .
    > W artykule <b1b4tc$gd8$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> Boguslaw Szostak

    > [...]
    >
    > Oczywiście wszystkie Pana rady mają sens, natomiast nie znajdą
    > zastosowania w praktyce. Nie można klientom powiedzieć, że przecież nie
    > muszą grać w Counter Strike, bo akurat Pan nigdy w życiu nie grał.
    > Istotne jest, że oni chcą grać. Podobnie z resztą rzeczy, które
    > wymieniłem.
    >
    > P.S. Sam używam Linuksa, ale w odróżnieniu od Pana jestem realistą.

    Dokłądnie tak. Sorry Boguś, ale zupełnie nie kumasz, że przeciętny
    użytkownik ( tzw. l-user ;-)) jak widzi Linuxa to ucieka. To, co Ty o tym
    sądzisz jest mało istotne. Poza tym co Wy macie z tymi Panami? Szlachta
    jakaś, czy co? ;-))

    Depi.

  • 24. Data: 2003-01-30 14:43:05
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Klasyk" <k...@f...onet.pl> wrote in message
    > On 30 Jan 2003 12:19:01 +0100, s...@d...pl (Marcin

    > {...], DOOM_III,

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    WOW! Na Windows jeszcze nie ma, a na Linuxa już jest!

    PB, MSPANC

    --
    Depi.

  • 25. Data: 2003-01-30 14:57:35
    Od: t...@w...pdi.net

    Klasyk <k...@f...onet.pl> wrote:

    > Chodzi o gry na OpenGl jak SOF, SOFII, DOOM_III, Counter Strike.

    Odpaliles CS'a na Linuxie? Bo, ze Halflife'a mozna (jako tako) to wiem, ale
    o CS'ie nie slyszalem. Moze jakis link?

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 26. Data: 2003-01-30 16:28:20
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    On Thu, 30 Jan 2003 12:05:25 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@s...eu.org> wrote:

    >Bo na Linuksie przeciętny człowiek:
    >
    >* ...
    >* nie zagra w Counter Strike

    normalnie zagra. Wystarczy miec pakiet Wine
    i wszystkie gry (procz tych pod DirectX) normalnie
    dzialaja. W szczegolnosci Counter Strike, rowniez
    SOF, SOFII, Doom3 (na razie demo), itd.

    >* nie ściągnie Outlookiem poczty

    Jest program podobny do Outloka jak dwie krople wody.

    >* nie będzie potrafił odpalić jakiegoś programiku zassanego z sieci

    niestety :(

    >* nie znajdzie mIRCa

    znajdzie calkowicie podobny program.

    >* ws_FTP ani Windows Commandera też nie

    znajdzie calkowicie podobny program.

    >* w ogóle nie będzie wiedział, dlaczego te okienka są takie dziwne i
    > pójdzie gdzie indziej

    Pamietaj, ze (np 8 kompow) jestes 2 tys. zlotych do przodu.
    Nie wiem czy te 2 tys. na windowsy sie tak szybko zwroca.

  • 27. Data: 2003-01-30 19:26:56
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    ----
    Newsgroups: pl.comp.os.linux
    Subject: Re: uzywa ktos wineX lub wine z aplikacjami OpenGL?
    > Udalo sie komus cos konkretnego odpalic, prosze o nazwe.
    Proszę bardzo: Half-Life/Counter Strike i inne mody, Quake3 (wiem,
    jest
    natywny, ale dla testu też kiedy? sprawdziłem), Heroes of Might...
    III,
    Blade Runner, Commandos, Starcraft, Fallout 1 i 2, Soldier of Fortune.
    ----

    Sam widzialem SOF I, SOF II, Doom 3 (niby demo).

  • 28. Data: 2003-01-30 19:59:13
    Od: Paweł Skarżyński <c...@p...gazeta.pl>

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > WOW! Na Windows jeszcze nie ma, a na Linuxa już jest!
    No, tu chodzi przedpiścy o demo.
    Ale ostatnie Quaki są wypuszczane najpierw pod linuksa, a potem dopiero
    pod windę, więc sytuacja o której mówisz będzie zapewne niedługo, przez
    kilka dni, miała miejsce.

    > PB, MSPANC
    A tu mam pytanie całkiem NTG - co znaczy MSPANC
    Znam większość używanych skrótów, ale MSPANC nie mogę rozszyfrować...

    chester

  • 29. Data: 2003-01-30 21:07:49
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Paweł Skarżyński" <c...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > No, tu chodzi przedpiścy o demo.

    To early-alpha przeciek co schodzi fps do 0.5? :-)))

    > Ale ostatnie Quaki są wypuszczane najpierw pod linuksa, a potem dopiero
    > pod windę, więc sytuacja o której mówisz będzie zapewne niedługo, przez
    > kilka dni, miała miejsce.

    It's gonna be a cold day in hell...;-)

    > A tu mam pytanie całkiem NTG - co znaczy MSPANC
    > Znam większość używanych skrótów, ale MSPANC nie mogę rozszyfrować...

    Mogłem się powstrzymać ale nie chciałem :-)))))

    POzdrawiam

    --
    Depi.

  • 30. Data: 2003-01-31 03:05:40
    Od: "Prezes" <b...@b...pl>

    > To early-alpha przeciek co schodzi fps do 0.5? :-)))

    panowie- sorki ale już niestety nie moge się powstrzymać naprawde
    sytrzelcie se pół litra, bo jak ktos już zauważył na pytania logiczne i
    trudne nikt nie odpowiada, ale na pierdoły to całe kroniki piszecie. No
    bardzo prosze zajmijcie się czymś poważnym.

    bezy

    ps. 1 licencja 1 stanowisko i to wystarczy w odpowiedzi a nie całe ksiązki
    pisać na temat linuxów czy windowsów, i tak wiadomo że większość
    spoiłeczeństwa jest ciemna z kompów a w szczególnosci z linuxa więc jak
    kafeja kiera chce zaistniec ma kompy zopatrzyc w pingwiny? to absurd, ale
    widze ze tu jest wiele informatyków i jak wy wiecie jak lina sie załancza to
    i 3 letnie dziecko musi umiec!!!! Ach jak tak mozecie - pomyslcie ze
    niektórzy ci co do kafej przychodza to sie pytaja jak gg pod winem
    zamontowac a co dopiero pod pingwinem.