  • 21. Data: 2002-11-04 22:53:04
    Temat: Re: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Kaizen wrote:
    > To Ty nie chcesz ponieść ODPOWIEDZIALNOŚCI za to co wypisujesz -
    > nie zgodziłeś się ponieść kosztów.
    > Chcesz jedynie wyłudzić pieniądze.

    Jestem zażenowany. :((((
    Brak Ci nawet godności by zamknąć spór w normalny sposób.
    Nie dość, że nie potrafisz się ani przyznać do błędnego zdania
    ani postawić na niego złamanego grosza to na dodatek zachowujesz
    się jak dzieciuch z piaskownicy.
    Żenada.

    Ale przynajmniej inni widzą jak "cenisz" swoje słowa.

    zdegustowany
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 22. Data: 2002-11-05 00:19:09
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Elita.pl/Astec SA/Arnold B. wrote:
    >Brak Ci nawet godności by zamknąć spór w normalny sposób.
    >Nie dość, że nie potrafisz się ani przyznać do błędnego zdania
    [itd. standardowe 'zaklęcia' Arnolda]

    Ostrzegałam - dokarmiane trolle są niewdzięczne
    i nie dziękują za poczęstunek. :)

    Przy okazji przypomniał mi się prosty FAQ odnośnie OEM
    http://www.balta.pl/programy/index.php3?show=pytania
    który można czasem podawać aby zaoszczędzić takich 'odżywczych' dyskusji.

    A tak w ogóle: jeżeli ktoś twierdzi, że postanowienia licencji
    którą kupuje ... go nie obowiązują - to po co ją kupuje? :)
    Lepiej i taniej kupić program bez tej cholernej 'niewolniczej'
    licencji - na giełdzie :)))

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 23. Data: 2002-11-05 17:20:12
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 04 Nov 2002 20:58:58 +0100), "Elita.pl"
    <b...@e...pl> był(a) napisał(a):

    >Ok.
    >Jeśli to jest za mało to zaproponuj odpowiadającą Ci kwotę.
    >Ja ze swej strony nie widzę problemu.
    >No więc.... ???

    Jako rzekłem -- bezcenna więc nie da się wycenić... Ale przyjmę nawet
    ten 1000zł, skoro koniecznie chcesz mi go sprezentować...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 24. Data: 2002-11-05 17:20:48
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 04 Nov 2002 21:36:28 +0100), Kaizen
    <x...@c...sz> był(a) napisał(a):

    >No właśnie, poprzyj swoje stanowisko jakimś orzeczeniem sądu
    >(najlepiej najwyższego).

    Mhm... Ja to bym wolał ostatecznego :-)

  • 25. Data: 2002-11-05 19:57:55
    Od: r...@p...onet.pl

    Widze że dyskusja niesamowicie sie rozgorzała ,dzięki za wypowiedzi ale moje
    zrozumienie prawa w Rzeczypospolitej jest kiepskie i dlatego pytam sie was o to
    czy . "Kupując windowsa na allegro i pisząc umowe kupna sprzedaży .Moge spać
    spokojnie i w przypadku nalotu MiB nie zapier...ą mi jakiejś umownej grzywny i
    wyroku" .Przepraszam moje poprzednie pytanie chyba było niejasne

  • 26. Data: 2002-11-05 21:30:15
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Tristan Alder wrote:
    > Jako rzekłem -- bezcenna więc nie da się wycenić...

    Trzeba wykazywać się niezłą megalomanią by uważać swoją wiedzę
    za bezcenną, no ale cóż...

    > Ale przyjmę nawet ten 1000zł, skoro koniecznie chcesz mi go
    > sprezentować...

    Nie pomnę bym mówił o prezencie dla Ciebie, więc po co uderzasz
    w ten ton?

    Sprawa jest prosta - postawisz na poparcie swojego zdania ten
    tysiąc czy je.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 27. Data: 2002-11-06 22:46:03
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 05 Nov 2002 22:30:15 +0100), "Elita.pl"
    <b...@e...pl> był(a) napisał(a):

    >Trzeba wykazywać się niezłą megalomanią by uważać swoją wiedzę
    >za bezcenną, no ale cóż...

    W szkole zawsze byłem prymasem, to czemu mam nie uważać? :-)

    >Nie pomnę bym mówił o prezencie dla Ciebie,

    Jak nie? Wyraźnie pamiętam. Zaoferowałeś 1000zł jako zadośćuczynienie
    za swoje bzdurne wypowiedzi. A że wstyd Ci się przyznać, to zakrywasz
    się zakładem.

    >Sprawa jest prosta - postawisz na poparcie swojego zdania

    Mam zapłacić za swoje zdanie? Bo cóż innego masz na myśli?

    >ten
    >tysiąc czy je.

    Je... Ziarenka...

  • 28. Data: 2002-11-06 23:33:00
    Od: Astec SA <b...@a...pl>

    Tristan Alder wrote:
    [..]
    > Jak nie? Wyraźnie pamiętam. Zaoferowałeś 1000zł jako zadośćuczynienie
    > za swoje bzdurne wypowiedzi. A że wstyd Ci się przyznać, to zakrywasz
    > się zakładem. [..]

    Po co pajacujesz?
    Myślisz, że w ten sposób ludzie przeoczą, że nie chcesz postawić
    na poparcie swojego zdania złamanego grosza?

    Ja zaproponowałem 1000 zł - to za dużo dla człowieka z bezcenną wiedzą,
    za mało czy kwota wystarczająca?

    No to jak będzie ?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 29. Data: 2002-11-07 15:03:16
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 07 Nov 2002 00:33:00 +0100), Astec SA
    <b...@a...pl> był(a) napisał(a):

    >Ja zaproponowałem 1000 zł - to za dużo dla człowieka z bezcenną wiedzą,
    >za mało czy kwota wystarczająca?
    >No to jak będzie ?

    dobra, wkładam 1000zł do puli. Ty wkładasz drugi tysiąc... I co dalej?

  • 30. Data: 2002-11-07 16:56:03
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Tristan Alder zamieszkała pod adresem
    <s...@p...onet.pl> napisała:

    > dobra, wkładam 1000zł do puli. Ty wkładasz drugi tysiąc... I co dalej?

    Mogę byc skarbnikiem? Poproszę... Wy się pokłócicie a mi odseteczki
    narosną, no nie bąździe wiśnie, dajcie mi po tym tysiaku ;-)

    --
    Pozdrówka
    Tatiana