  • Data: 2006-07-26 03:03:35
    Temat: Licencja GNU a kopiowanie
    Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Serdecznie proszę o pomoc.

    Czytałem Państwa grupę jak i informacje na wikipedia, ale niestety
    język prawny nie jest mi zrozumiały ?

    Chciałbym skopiować i umieścić na własnej stronie artykuł z
    www.wikipedia.pl, ale nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem
    treść licencji na której są one publikowane.

    Przykład art.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Nysa

    artykuł jest na licencji GNU

    Strona na której chciałbym umieścić artykuł to portal poświecony
    turystyce (w pewnym stopniu płatny).Oczywiście dostęp do art. byłby
    darmowy i nie czerpałbym z niego jakichkolwiek korzyści.

    Czy dobrze zrozumiałem, ze jeśli umieszczę pod treścią informacje
    o tym iz art. jest na licencji GNU to skopiowanie go nie będzie
    naruszeniem praw autorskich?

    Z góry dziękuje Państwu za pomoc!

    Pozdrawiam
    Mariusz