  • 1. Data: 2008-07-23 06:01:19
    Temat: "Lewy" protokol odbioru - co moge zrobic?
    Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>

    Witam!

    Administrator mojej kamienicy zlecił pewnej firemce wymianę pionów
    wodnych i kanalizacyjnych. W skrócie: firemka dość mocno poleciała ze
    mną w kulki, rozgrzebali łazienkę, nie przychodzili na umówione
    terminy żeby skończyć, w końcu, pod moją nieobecność, inspektor
    nadzoru i członkowie zarządu podpisali im protokół odbioru. Bez
    sprawdzania u mnie, bez jakiejkolwiek konsultacji.

    Co mogę zrobić inspektorowi i członkom zarządu? Jaką kolejność
    proponujecie?

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

    --
    REMOVE-IT. from my address when replying.

    THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
    IS A WORLD-WIDE DISASTER.

  • 2. Data: 2008-07-23 08:17:14
    Temat: Re: "Lewy" protokol odbioru - co moge zrobic?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Jul 2008, Tomasz Holdowanski wrote:

    > Witam!
    >
    > Administrator mojej kamienicy [...]
    > Co mogę zrobić inspektorowi i członkom zarządu?

    Literalnie czytając Twój post - zwolnić!

    Nie podejmuję się odpowiedzieć na Twoje pytanie, ale jak na mój
    gust bez określenia Twojego statusu - czy jesteś najemcą,
    współwłaścicielem, spółdzielcą czy czym, odpowiedź na pytanie
    będzie trudniejsza.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-07-23 10:25:25
    Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>

    Deep inside the Matrix, convinced that Wed, 23 Jul 2008 10:17:14 +0200
    is the real date, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> has
    written something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

> [...]
    >gust bez określenia Twojego statusu - czy jesteś najemcą,
    >współwłaścicielem, spółdzielcą czy czym, odpowiedź na pytanie

    Mieszkanie własnościowe, jestem członkiem wspólnoty.

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

    --
    Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu.