  • 1. Data: 2008-07-22 19:10:23
    Temat: rejestracja przyczepki
    Od: "dark" <d...@d...pl>

    Nie mam na mysli typowego SAM'a.
    Jako, że prowadzę działalność gosp. (budowlana) często wypożyczam przyczepkę
    "specjalistyczną", na którą składa się np. znak drogowy, światła pulsacyjne
    (taka drogowa). Mam zarejstr. przyczepkę DMC do 750 kg, teraz jest kwestia
    dorobienia wyposażenia czyli dodania znaków, świateł i innych podzespołów,
    co mogę zrobić we własnym zakresie. Oczywiście podzespoły atestowane i do
    tego przeznaczone (np. lampy specjalne).

    Czym mam obowiązek, a jeżeli tak to jak to rejestrować?