    From: " locked" <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Legitymacja studencka a obrona pracy dyplomowej
    Date: Mon, 7 Apr 2008 18:27:38 +0000 (UTC)

    Chcialbym wyjasnic pewna kwestie dotyczaca legitymacji studenkich.
    Legitymacje mialem wazna i podbita do 31 marca 2008r i teoretycznie do tego
    czasu powinienem obronic prace dyplomowa.
    Termin pisania pracy zostal mi przedluzony za zagoda dziekana do konca
    czerwca, indeksu jeszcze nie oddalem. Teoretycznie wiec jestem jeszcze studentem.
    Czy dziekanat moze mi odmowic podbicia legitymacji?
    Czy moge korzystac z komunikacji miejskiej jak student ze znizkami?